  • Data: 2019-07-06 00:28:49
    Temat: Re: Optima
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d1f7b5c$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > Do takiego JOWialnego Sejmu Kukiz by sie nie dostal.
    > Tzn Kukiz moze by sie dostal - on jeden.

    Źle agitował -- należało namawiać do likwidacji sejmu. :)
    Ludziom JOWialność jest obojętna, bo nie pojmują, o co kaman...
    Wcześniej agitował LMoczulski -- także nadaremnie...
    Tłumaczył, czym jest proporcjonalność wyborcza...

    > A ma, czy mowil ?

    Tego właśnie nie wiem.

    > No wlasnie - jedni zaglosuja choc nie placa, inni placa, ale nie zaglosuja.

    Bezpiekę masz na swej myśli? ;)

    > Moze go i tam w USA znaja, ale czy starczy na okreg ?
    > A w Polsce niby znany, ale czy to nie za malo na wygranie ...

    Poza granicami Polski jest dziesięciomilionowa Polonia...
    Po co Polak emigrował? -- by płacić wysokie podatki?
    Czy raczej po to, by żyć wygodniej?
    Jaki ustrój proponuje MMkolonko? Komunistyczny?
    Socjalistyczny? Narodowosocjalistyczny?
    Czy może jednak zdroworozsądkowy?

    Ilu RP ma parlamentarzystów? -- więcej niż USA!
    Choć USA górują nad Polską:

    - rozmiarami kraju
    - liczbą ludności
    - zróżnicowaniem ludności
    (etnicznym, rasowym, religijnym, kulturowym)
    - PKB/gospodarką
    - armią
    - innowacyjnością...

    > Amatorzy, amatorzy, ale wybory wygrali :-)

    No właśnie!!!! [Polacy nie są głupi -- wiedzą, że Polska
    upada nieodwołalnie, dlatego żyją zgodnie z zawołaniem:
    <<ratuj się kto może!>>]

    DTusk obiecał obniżanie podatków -- podwyższał, dzięki czemu
    wygrał wybory!!! Podobnie z BSzydło, która po przygodzie
    berezyńskiej zeszła z fotela premiera, lecz wystartowała do
    Europarlamentu[, by zasiąść przy stole jeszcze obfitszym!!!].

    > Co prawda wlasnie oglosili ze frankowiczom nie pomoga ...

    Czy ktokolwiek zdrowy na umyśle łudził się innym rozwiązaniem?
    Banki są zbyt silne, by ustąpić...

    > ale widac 500+ jest wiecej i tansze :-)

    Koszty 500+ pokrywają podatnicy, nie banki.

    > Myslisz ze lepsze Chore Kasy niz NFZ ?

    Nie. Myślę, że nie warto obiecywać gruszek na wierzbie.

    Wymień jakiekolwiek obietnice PiS zrealizowane w czasie minionej
    kadencji... 500+ to po prostu rozdawnictwo -- łatwo rozdawać
    i podwyższać podatki. PiS obiecał: obniżanie podatków -- podwyższa;
    podwyższenie kwoty wolnej od PIT -- zadrwił z podatników; upraszczanie
    prawa podatkowego -- poczytaj, co o tym prawie myślą mocniejsi ode mnie;
    likwidację NFZ; walkę z dziurami VATowskimi -- gdzie są procesy rzekomych
    mafiozów, rzekomo zżerających 25% polskiego budżetu?! (~700 mld
    przez 8 lat rządów PO-PSL to ~dwuletni budżet polski z tamtych lat)

    Pokaż jakiekolwiek sukcesy PiS!!!

    Lokalnie, z mego podwórka:
    DTusk zaniedbał drogę Białystok-Augustów
    i położył nacisk na drogę Białystok-Ełk,
    bo DTuskowi śpieszno do Prus, nie do
    miasta ostatniego polskiego króla
    z dynastii Jagiellonów!!
    Ależ PiS postępuje tak samo...

    Podobnych przykładów znam masę!!!

    Z TV:
    Komornik zajął dobra niewinnych ludzi!!
    Ależ przed ~tygodniem był program poświęcony
    człowiekowi, któremu komornik zajmuje konta
    w majestacie prawa, choć
    - nieszczęśnik nie jest dłużnikiem banków
    - korespondencja sądowa była kierowana
    na nieistniejący adres
    - sprawa wyjaśniona została do końca!!!
    Okazuje się, że obecna władza nadal zezwala na to, by:
    - sędzia sądził nie ludzi (czy ich czyny) lecz Pesele!
    - sędzia nie interesował się istnieniem adresu, na
    który wysyła korespondencję
    - poczta nie odpowiadała za ,,dostarczanie''
    korespondencji sądowej pod nieistniejący adres
    - człowiek musiał dowodzić swej uczciwości
    (**niby** ogólna zasada jest inna -- <<domniemanie
    uczciwości>>, nie zaś <<domniemanie winy>>)
    - komornik mógł zajmować konta osobie, która nie jest
    dłużnikiem (nieszczęśnika z dłużnikiem rzeczywistym
    łączą więzy krwi -- sięgające Adama i Ewy z Edenu;
    rzecz jasna rzeczywisty złodziej ukradł najpierw
    dane osobowe, po czym zaciągnął kredyty, których
    nie spłacał...)

    BTW -- przypomnę, że LCzarnecki oddał pieniądze niewinnej
    kobiecie/chyba_emerytce, które niesłusznie (lecz zgodnie
    z polskim prawem!) zabrał komornik, aby pokryć niespłacane
    długi innej osoby...

    Niestety akurat ten bankier ma problemy w polskiej rzeczywistości!
    (jakby został ,,nagrodzony'' przez władze za swój ,,występek'')

    > No coz, moze to i prawda, to jest gdzie prowadzic kampanie.

    > Ale prawde mowiac to jakos pierwsze slysze, wiec gdzie sie ten MMK schowal :-)

    Ludzie mówią, że w Hameryce! ;)
    Odrzucił propozycję Giermańców -- ponoć nagrodę Kisiela:

    https://www.youtube.com/watch?v=oL8JU9T3Zf8

    by móc uczciwie szczekać na Tomasza Lisa itp...

    BTW -- nie jestem przeciwnikiem TLisa.
    (nie twierdzę, że jestem zagorzałym zwolennikiem,
    ale twierdzę, że nie postrzegam źle TLisa)

    MMKolonko domagał się między innymi:

    - polonizacji polskich mediów
    - demokratyzacji polskich sądów powszechnych
    (wg MMK sędziów polskich sądów powszechnych
    można by wybierać w wyborach powszechnych)
    - ograniczenia liczby parlamentarzystów polskich
    - zaprzestania hojnego obdarowywania byłych
    (byłego premiera LMillera, byłej premier
    EKopacz, byłej premier BSzydło itd...)

    --