  • Data: 2019-07-05 18:29:05
    Temat: Re: Optima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d1f7766$0$538$6...@n...neostrada.
    pl...
    >"J.F." 5d1f644e$0$543$6...@n...neostrada.pl

    >W planach mam skasowanie sejmu i zostawienie tylko senatu.
    > - senat jest mniej liczny niż sejm
    > - senat jest JOWialny właśnie

    Do takiego JOWialnego Sejmu Kukiz by sie nie dostal.
    Tzn Kukiz moze by sie dostal - on jeden.

    >MMK mówił, że ma ponad milion rewolucjonistów płacących mu co
    >miesiąc dolara amerykańskiego za TV. Płacą, ale nie zagłosują?

    A ma, czy mowil ?

    >Odwrotnie -- zagłosują, choć nie płacą! (bo głosowanie nie kosztuje)

    No wlasnie - jedni zaglosuja choc nie placa, inni placa, ale nie
    zaglosuja.

    >MMK jest postacią znaną na świecie -- może liczyć na OGROMNE poparcie
    >Polaków i w kraju, i poza granicami Polski.

    Moze go i tam w USA znaja, ale czy starczy na okreg ?
    A w Polsce niby znany, ale czy to nie za malo na wygranie ...

    > Ponadto IMO jest racjonalistą
    >i (w przeciwnieństwie do bezradnych amatorów Kaczyńskich) zaradnym

    Amatorzy, amatorzy, ale wybory wygrali :-)

    Co prawda wlasnie oglosili ze frankowiczom nie pomoga ... ale widac
    500+ jest wiecej i tansze :-)

    >Przypomnę -- BSzydło z makabrycznie groźną miną przystąpiła do
    >bezwzględnej
    >kasacji NFZ, ale... Choć nagrodę za ciężką pracę wzięła z nawiązką,
    >;) NFZu
    >nawet nie zadrapała swymi szponami czy kłami... [za co spotkała się z
    >jasnym
    >ostrzeżeniem na berezynie?]

    Myslisz ze lepsze Chore Kasy niz NFZ ?

    >Milion rewolucjonistów to przekroczenie progu przy 66% frekwencji lub
    >słabszej...
    >Dopiero więcej niż 2/3 w urnach daje powody do niepokoju.

    No coz, moze to i prawda, to jest gdzie prowadzic kampanie.

    Ale prawde mowiac to jakos pierwsze slysze, wiec gdzie sie ten MMK
    schowal :-)

    J.