  • 11. Data: 2011-06-20 13:29:37
    Temat: Re: [mBank] Oprocentowanie negocjowalne
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    XYZ wrote:

    > Powaga? Gdzie tak chętnie negocjują oprocentowanie lokat
    > jednodniowych?

    Przepraszam, pomyliłem się o jedno zero: 20-30MPLN wystarczy by
    wynegocjować 0.01% więcej ;-)

    witrak()

  • 12. Data: 2011-06-20 13:53:43
    Temat: Re: Oprocentowanie negocjowalne
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 20.06.2011 01:19, Borys Pogoreło wrote:

    > Znajomy robi w mBanku spore obroty (spore w sensie setki tysięcy
    > miesięcznie) i nie narzeka na swojego doradcę. Nawet ostatnio mi pisał, że
    > niestety tamten odchodzi i nie wie kogo teraz dostanie. Wiec są i
    > kompetentni, tylko pewnie oddelegowani w pierwszej kolejności do tych
    > zamożniejszych.
    >
    > I jeszcze BTW negocjowania: dostał raptem 0,05% więcej na jednodniowej.
    > Więc nie ma co liczyć na cuda.

    Ale dla jakiej kwoty?

  • 13. Data: 2011-06-20 15:36:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 15:53:43 +0200, XYZ napisał(a):

    > Ale dla jakiej kwoty?

    Tego dokładnie nie wiem, ale pewnie kilkaset tysięcy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2011-06-20 21:29:53
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > z Was probowal juz negocjowac oprocentowanie lokat w mBanku?
    > Zastanawiam sie przy jakich kwotach mozna uzyskac rozsadne warunki...

    Ja bym się w to nie bawił. Po co?
    Akurat OF, a chwilę wcześniej Meritum, sypią promocjami procentów jak z
    rękawa. Oprocentowanie masz o ponad procent wyższe niż promocyjne w mBanku,
    bez kombinowania, bez negocjacji i na dowolne kwoty.