  • 1. Data: 2013-06-08 14:48:50
    Temat: Oprocentowanie lokat za granicami kraju
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    Ciekawe jakie jest oprocentowanie lokat poza granicami kraju.
    Macie może takie informacje ??

  • 2. Data: 2013-06-09 03:00:46
    Temat: Re: Oprocentowanie lokat za granicami kraju
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    NEMO wrote:
    > Ciekawe jakie jest oprocentowanie lokat poza granicami kraju.
    > Macie może takie informacje ??

    nie

  • 3. Data: 2013-06-09 03:54:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 08 Jun 2013 14:48:50 +0200, NEMO <n...@w...pl> wrote:

    >Ciekawe jakie jest oprocentowanie lokat poza granicami kraju.
    >Macie mo?e takie informacje ??

    W USA - gowienne

    A.L.

  • 4. Data: 2013-06-09 07:04:45
    Od: jj <p...@w...pl>

    W dniu sobota, 8 czerwca 2013 14:48:50 UTC+2 użytkownik NEMO napisał:
    > Ciekawe jakie jest oprocentowanie lokat poza granicami kraju.
    >
    > Macie może takie informacje ??

    Na Ukrainie jeszcze niedawno dawali jakieś 18-25%. Tyle, że potem bywały problemy z
    wydostaniem tych pieniędzy. Nie wiem jak jest teraz

  • 5. Data: 2013-06-09 07:35:53
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-09 03:00, witek pisze:

    > nie

    Czyli "nie znam odpowiedzi na postawione pytanie, ale poinformuję o tym
    wszystkich" ?
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 6. Data: 2013-06-09 09:13:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zgred wrote:

    > Czyli "nie znam odpowiedzi na postawione pytanie, ale poinformuję o tym
    > wszystkich" ?
    > :)

    jakie pytanie taka odpowiedz.

  • 7. Data: 2013-06-09 13:14:02
    Od: p...@g...com

    W dniu sobota, 8 czerwca 2013 14:48:50 UTC+2 użytkownik NEMO napisał:
    > Ciekawe jakie jest oprocentowanie lokat poza granicami kraju.
    >
    > Macie może takie informacje ??

    No, jeszcze kilka takich decyzji RPP, a kasa do Polski przestanie wplywac, a
    imigranci beda ja trzymac na lepiej oprocentowanych kontach zagranica.

    Szwecja - najlepsze banki 2,7 na rachunkach, 3,5 na lokatach
    Norwegia - rachunki 3,2-3,3 lokaty do 4

  • 8. Data: 2013-06-09 13:29:27
    Od: p...@g...com

    http://www.ideabank.ua/uk/private-clients/deposits/ ;-)

  • 9. Data: 2013-06-09 17:00:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    > Na Ukrainie jeszcze niedawno dawali jakieś 18-25%.
    > Tyle, że potem bywały problemy z wydostaniem tych
    > pieniędzy. Nie wiem jak jest teraz

    A jaka jest tam inflacja -- i czym jest owa inflacja?

    http://www.ideabank.ua/uk/private-clients/deposits/ ;-)

    I już wiadomo, skąd Idea czerpie szmal na tablety?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-06-09 21:43:16
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2013-06-08 14:48, NEMO pisze:
    > Ciekawe jakie jest oprocentowanie lokat poza granicami kraju.
    > Macie może takie informacje ??

    http://europe.deposits.org/

    Jest tylko 1 bank z Polski, ale tabela daje pewne ogólne pojęcie,
    pewnie w każdym kraju znajdzie się ofertę o 20-30% lepszą.

    T.