  • 21. Data: 2013-04-02 13:29:56
    Temat: Re: Opodatkuja srodki na OFE?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" kjd7e5$rt4$...@n...news.atman.pl

    > Nie, naród po prostu nie chce oszołomów u władzy.

    Oszołom, gdyż twierdzi, że komunizm jest złem?

    > Kilka punktów UPR jest całkiem sensownych, ale podstawy dość oszołomskie... państwo
    ma niby służyć religii (czy religiom?).

    Wiele razy słuchałem Korwina -- ani razu nie usłyszałem
    czegoś, co by potwierdziło to, co teraz czytam u Ciebie.
    Czy zatem mógłbyś powołać się na jakieś fakty
    potwierdzające Twoje wywody? Bo jeśli nie -- chyba
    umieszczę Cię w KF jako osobę tracącą mój czas.

    > Państwo w ogóle nie powinno mieć z religiami nic wspólnego - to powinna być
    prywatna sprawa ludzi, zresztą podobnie jak model
    > rodziny.

    Powinno mieć coś wspólnego -- państwowa policja powinna
    bronić meczetów, kościołów, synagog itp... Ponadto państwo
    powinno pobierać podatki od Kościołów na utrzymanie
    tejże policji itd...

    > Tak samo jak Tusk był chętny do obniżania podatków, nie? ;->

    Trudno coś powiedzieć, gdy nie dało się możliwości wypowiedzenia tym osobom.
    Tuska wybrano raz, podniósł VAT i należało go wywalić.

    Akurat wywalenie Tuska nie leży w moim interesie, bo jedna
    ten naród (popierający złodzieja Kopanię i mordercę Ozorowskiego)
    musi być karany a Tusk potrafi ukarać solidnie i sprawiedliwie. :)

    Dziś nadal Kościół odmawia mi prawa do płatnej pracy, skazując
    człowieka z uszkodzonym kręgosłupem na śmierć w męczarniach.
    Kościół skazuje, Bóg wykonuje wyroki -- ale wg swego widzimisia.
    Uszkodzenia mego kręgosłupa to efekt nie jednego ponoszenia pralki,
    ale wielu lat zaniedbań -- pierwsze oznaki uszkodzeń, jakie pamiętam,
    sięgają czasów mojej pracy w Katedrze Fizyki, gdy lekarze uważali,
    iż nie kręgosłup jest chory, ale nerki, które namiętnie mi leczono.

    Mądra decyzja, jaką było zmniejszenie mi liczby godzin
    (i tak zdecydowana większość pracowników technicznych
    tej (a może i każdej w Polsce) uczelni naprawdę pracuje
    tylko kilka godzin tygodniowo -- zatem po prostu
    usankcjonowano stan faktyczny)
    pracy (dzięki czemu miałem zdecydowanie więcej ruchu) dała dobre
    efekty, to znaczy kręgosłup powracał do zdrowia. Natomiast głodówki
    (które ,,zawdzięczam'' kuracji papieskiego prałata, Stanisława Rabiczko)
    przyspieszyły proces rujnowania mego zdrowia, w tym i niszczenia mego
    kręgosłupa, który ostatecznie odmówił posłuszeństwa i któremu obecnie
    potrzeba spokoju, prawdziwego leczenia (rehabilitacji i badań -- na
    co brak mi pieniędzy) oraz mądrego wypoczynku -- w ciepłych krajach,
    nie zaś w zimnych i mokrych. Kieszonkowe, które otrzymuję od niemal
    martwego ojca (czyli rodzinnej firmy, stanowiącej dumę :) Kościoła
    rzymskokatolickiego) oraz wiśnie i orzechy raczej nie mogą wystarczyć
    na mądre leczenie a i to źródło utrzymania, jakim jest mój ojciec, nie
    będzie trwało długo z oczywistego powodu -- nie ja jestem starszy od mego
    ojca, ale mój ojciec jest starszy ode mnie, i to o ponad 30 lat, a ja już
    nie należę do młodzików. :)

    Zatem jakaś kara Boża na ten naród (rozkochany w biskupach znęcających
    się nade mną i nad moimi rodzicami z powodu katechetycznej cipki Agnieszki,
    która mając 24 lata zrezygnowała z małżeństwa ze mną, prawdopodobnie z uwagi
    na moją silną awitaminozę) musi być. :) I ta karą są rządy Tuska. :) Oczywiście
    to nie jest jedyna kara: Jeżewo/Pawlusięta; Smoleńsk; chlubna_inaczej śmierć
    JPII i abdykacja BXVI tuż po tym, jak nazwałem go przygłupem; sama chluba
    Kościoła, która mimo miliardów :) odmówionych różańców żadną miarą nie dała
    pracy setkom wiernym, jak życzyli sobie tego biskupi...

    -=-

    Teraz wieści dla kapłanów najstraszliwsze -- ponoć mądre postępowanie potrafi
    uzdrowić mój kręgosłup, to znaczy są dowody (fotki z rezonansu magnetycznego)
    ustąpienia tych problemów, z jakimi boryka się mój kręgosłup. Ksiądz Edward
    Konkol chyba musi poszukać sobie kolejnej choroby, :) na której by żerowały
    jego Rycerki, próbujące zabrać mi mój dobytek (mieszkania) w zamian za ,,pomoc''. :)

    [ciekawe, czy Konkol każdą z nich zerżnął tylko jeden raz, pozbawiając
    dziewictwa, czy może rżnął niektóre z nich wielokrotnie, tak jak pewną
    Agnieszkę (nie katechetkę, o której wyżej) o której miłości do Konkola
    słyszę niemal na każdym kroku...]

    Astma okazała się chorobą łatwą (pozdrawiam stare panny in spe, które
    przed paru laty zrezygnowały ze mnie z wystraszone astmą) w opanowaniu
    (dzięki lekom typu Neplit -- wystarczyło po prostu zacząć leczyć astmę,
    nie zaś anginę itp. choroby) a i kręgosłup być może wróci do zdrowia.
    Najlepszą kuracją uzdrawiającą kręgosłup, jak zauważyłem, jest
    wygrzewanie -- IMO najlepiej by było wygrzewać za pomocą żywej
    kobiety, w czasie snu.

    -=-

    Tak więc -- pozdrawiam Donalada Tuska, rujnującego polskie państwo,
    które rozkochało się w mordercach (biskupach) i złodziejach (takich
    jak Kopania) a uczciwego (czyli mnie) skazało na męczeńską śmierć. :)

    Pozdrawiam też Korwina -- dzięki niemu Polacy wiedzą, do czego służy
    zdrowe państwo (takie państwo służy narodowi, nie odwrotnie) i nie mogą
    tłumaczyć się swoją niewiedzą. Polacy wybierają do rządzenia sobą ludzi
    złych dlatego, iż wierzą w potrzebę cierpienia, :) nie zaś dlatego, iż
    nie wiedzą o tym, iż państwo jest instytucją, która powinna służyć
    narodowi. Mnie na lekcjach religii uczono, że 5 przykazanie Dekalogu
    nakazuje zwalczanie i unikanie cierpienia -- Kościół JPII (nadal
    istniejący, pomimo śmierci JPII) nakazuje zwalczanie tych ludzi
    (i zjawisk), którzy (i które) zwalczają cierpienie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-04-02 13:48:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2013 13:29, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Oszołom, gdyż twierdzi, że komunizm jest złem?

    Nie, nie dlatego.

    Aczkolwiek takie twierdzenie może wynikać z pewnej ignorancji czy też
    mieszania pojęć (to tak jak przylepianie "pedofilii" do np. 40-latka
    uwodzącego 14-latkę - abstrahując od oceny moralnej czy prawnej z
    pedofilią nie ma to nic wspólnego).

    Zauważ, że komunizmu tak na prawdę nigdy nie było - poza np. zgranymi
    rodzinami, gdzie działa ładnie.

> [...]
    > Czy zatem mógłbyś powołać się na jakieś fakty
    > potwierdzające Twoje wywody? Bo jeśli nie -- chyba
    > umieszczę Cię w KF jako osobę tracącą mój czas.

    Patrz: deklaracja programowa UPR.

    > Powinno mieć coś wspólnego -- państwowa policja powinna
    > bronić meczetów, kościołów, synagog itp... Ponadto państwo
    > powinno pobierać podatki od Kościołów na utrzymanie
    > tejże policji itd...

    Niby dlaczego mają być chronione w jakiś szczególny sposób, odmienny od
    np. ochrony teatru czy klubu miłośników kota nierasowego?

    > Trudno coś powiedzieć, gdy nie dało się możliwości wypowiedzenia tym
    > osobom.

    Gadać właśnie łatwo ;)

    > Tuska wybrano raz, podniósł VAT i należało go wywalić.

    Mhm. I miał byś Kaczyńskiego z Macierewiczem... brrr....

    [ciach jakiś dziwny dryf]

  • 23. Data: 2013-04-02 14:19:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2013 08:21, Liwiusz pisze:

    > Coś Ty sobie tam ubzdurał, Andrzeju :)

    Tak napisali w deklaracji programowej UPR.

    > Nikt tam nie proponuje żadnego "oficjalnego", w sensie "państwowego"
    > modelu.

    Och? Ma być "tradycyjna" i ma być "głowa rodziny".

  • 24. Data: 2013-04-02 15:13:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" kjegia$2sg$...@n...news.atman.pl

> [...]
    pedofilią nie ma to nic wspólnego).

    > Zauważ, że komunizmu tak na prawdę nigdy nie było - poza np. zgranymi rodzinami,

    PRLa była komunistką -- państwo (zbudowane przez radziecką armię)
    dzierżyło w swych rękach masę przedsiębiorstw i masę ziemi. I to
    właśnie była komuna. Komuna jako nazwa przywędrowała do nas z UK,
    a do UK zjawisko to przywędrowało z Indii, gdzie jest (czy było)
    codziennością. Czyż nie tak? Samo słowo komuna niby powinno było
    do nas trafić z łaciny, ale jakoś tak dziwnie się składa, że
    polscy łacinnicy ;) (polscy duchowni KRK) tego słowa nie lubią
    (nadali mu pejoratywny charakter) a używają z upodobaniem słowa
    'wspólnota'.

    > Patrz: deklaracja programowa UPR.

    Patrzę -- nie widzę... Czy mógłbyś jakoś przybliżyć
    to miejsce, w którym UPR pisze to, na co powołujesz się?

    > Niby dlaczego mają być chronione w jakiś szczególny sposób,

    A gdzie ja piszę, że w sposób szczególny?
    Rozmawiamy dalej/nadal, czy chcesz odpocząć i zyskać czas na czytanie? ;)

    > odmienny od np. ochrony teatru czy klubu miłośników kota nierasowego?

    > Gadać właśnie łatwo ;)

    Zatem Twoim zdaniem warto wybrać Hitler, który zapowiada
    w swych ,,dziełach'' holokaust -- przecież gadać zawsze warto. ;)

    IMO mamroczesz bezsensownie. Właśnie w tym celu są deklaracje
    programowe, aby ludzie przed wyborami (czyli zawczasu) mieli
    świadomość tego, co i kogo wybierają. :)

    > Mhm. I miał byś Kaczyńskiego z Macierewiczem... brrr....

    > [ciach jakiś dziwny dryf]

    Widzę, że sztuka czytania jest dla Ciebie obca.
    Nie czytasz tego, co ja piszę, ale poszukujesz
    informacji metodami alternatywnymi. ;)

    Już pisałem wielokrotnie -- poza Kaczyńskim i Tuskiem są także inni ludzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2013-04-02 15:18:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-02 14:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak napisali w deklaracji programowej UPR.

    I oczywiście nie zacytujesz? (podpowiem również, że Korwin nie jest w UPR).

    > Och? Ma być "tradycyjna" i ma być "głowa rodziny".

    Pod karą grzywy, czy jak, Andrzejku?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2013-04-02 15:53:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2013 15:18, Liwiusz pisze:

    > I oczywiście nie zacytujesz?

    http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =79&aid=400

    > (podpowiem również, że Korwin nie jest w UPR).

    Znowu? To z czym on teraz jest związany, bo się gubię...

    Mnie pytasz?

  • 27. Data: 2013-04-02 16:06:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2013 15:13, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" kjegia$2sg$...@n...news.atman.pl

    > PRLa była komunistką -- państwo (zbudowane przez radziecką armię)

    Ależ skąd. Ani formalnie, ani nominalnie PRL nie była komunistyczna.

    PRL tak była komunistyczna jak ci słynni ostatnio strażacy byli
    pedofilami ;)

    Był socjalizm z przeważającym udziałem własności państwowej.

    [ciach]

> [...]

    http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =79&aid=400

    > A gdzie ja piszę, że w sposób szczególny?

    Powyżej. Szczegółowo wymieniasz obiekty kultu religijnego jako coś do
    ochrony przez państwo.

    [ciach]

    > Zatem Twoim zdaniem warto wybrać Hitler, który zapowiada
    > w swych ,,dziełach'' holokaust -- przecież gadać zawsze warto. ;)

    Wytrzeźwiej jak do mnie piszesz.

    > IMO mamroczesz bezsensownie. Właśnie w tym celu są deklaracje

    Twoja opinia, jako osoby która nie odróżnia "łatwo" od "warto", raczej
    się nie liczy.

    > programowe, aby ludzie przed wyborami (czyli zawczasu) mieli
    > świadomość tego, co i kogo wybierają. :)

    Niektóre deklaracje dość łatwo z góry rozpoznać jako dobre chęci lub
    kiełbasę wyborczą.

    > Widzę, że sztuka czytania jest dla Ciebie obca.
    > Nie czytasz tego, co ja piszę, ale poszukujesz
    > informacji metodami alternatywnymi. ;)

    Szczerze? Nie chce mi się czytać twojego
    mistycznego/poetyckiego/whatever użalania. Jest strasznie bełkotliwe.

    Streszczaj się!

  • 28. Data: 2013-04-02 16:44:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Zauważ, że komunizmu tak na prawdę nigdy nie było - poza np. zgranymi
    > rodzinami, gdzie działa ładnie.

    Bo komunimz w swoich podstawach ma uczciwość i solidarność całej grupy
    I tam gdzie daje się to zrealizować komunizm na się dobrze i jest
    najlepszym rozwiązaniem.

    Stąd komunizm doskonale sprawdza sie w rodzinach oraz zgranych
    zamkniętych grupach.

    Tma gdzie podstawy komunizmu muszą być wymuszane rodzi się totalitaryzm.

    Na małą skalę możemy to zobaczyć choćby w klasztorach, gdzie zamordyzm
    panuje w 100%.

  • 29. Data: 2013-04-02 16:48:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" kjeolq$b52$...@n...news.atman.pl

    > Ależ skąd. Ani formalnie, ani nominalnie PRL nie była komunistyczna.

    Ależ była -- niemal wszystkie przedsiębiorstwa były państwowe.
    Rolnicy stawiali się najlepiej w obozie ,,socjalistycznym'', ale
    PeGeeRy państwowe także były obecne w PRLi.

    > PRL tak była komunistyczna jak ci słynni ostatnio strażacy byli pedofilami ;)

    Chyba czas na koniec tych dywagacji, skoro wg Ciebie PRLa nie była
    komunistką. :) Człowieku -- niemal wszystko było tu w rękach państwa!!!
    Ludzie nawet swoich mieszkań nie mieli -- mieszkania spółdzielcze nie
    były własnością mieszkańców i członków spółdzielni, lecz były własnością
    tychże spółdzielni budowlanych, czyli de facto prezesów, choć niby państwa.

    Władcy PRLi pozwalali na handel tymi mieszkaniami, :) ale mieszkania
    te wg prawa nie należały do mieszkańców. Co więcej -- masę niby
    prywatnych domów zbudowano na dzierżawionej ziemi i wartość tych
    domów była zerowa, to znaczy działka (dzierżawiona!!!) była warta
    tyle samo z domem i bez domu. :)

    Istniało coś takiego jak wieczysta dzierżawa. Dom mógł być
    prywatny, ale ziemia, na której stał -- mogła już nie być prywatną...

    > Był socjalizm z przeważającym udziałem własności państwowej.

    A co to jest ta własność państwowa? To właśnie jest komunizm.
    I tak PRLa była postrzegana nie tylko przeze mnie, ale i przez
    przeciętnych ludzi na całym świecie.

    > http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =79&aid=400

    OK -- ale gdzie dokładnie, bo choć tę stronę odnalazłem bez trudu
    wcześniej, nie znalazłem od razu tego, o czym piszesz.

    > Powyżej. Szczegółowo wymieniasz obiekty kultu religijnego jako coś do ochrony przez
    państwo.

    Bo wiesz... Religie są związane z obiektami kultu religijnego
    a rozmawiamy w tej chwili o religiach i państwie. Ale gdzie
    ja piszę o szczególnym sposobie?

    > Wytrzeźwiej jak do mnie piszesz.

    No cóż -- PLNOK. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-04-02 17:02:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" kjeqor$al9$...@d...me

    > Bo komunimz w swoich podstawach ma uczciwość i solidarność całej grupy
    > I tam gdzie daje się to zrealizować komunizm na się dobrze i jest najlepszym
    rozwiązaniem.

    Jasne! Ja kupuję sobie za wspólne/komunistyczne pieniądze komputer
    za 2 kpln i używam tegoż komputera w różnych warunkach przez 5 lat,
    zaś inny członek tejże komuny kupuje sobie za wspólne pieniądze
    komputer za 5 kpln i po 2 latach używania tegoż komputera wywala
    ów komputer jako bezużyteczny -- po czym kupuje sobie za wspólne
    pieniądze kolejny komputer. :)

    Oboje jesteśmy uczciwi -- ale ja kupuję rozsądnie, on zaś kupuje po omacku...

    > Stąd komunizm doskonale sprawdza sie w rodzinach oraz zgranych zamkniętych grupach.

    > Tma gdzie podstawy komunizmu muszą być wymuszane rodzi się totalitaryzm.

    Zawsze wcześniej czy później komunizm == totalitaryzm, gdyż taka jest natura ludzka.

    > Na małą skalę możemy to zobaczyć choćby w klasztorach, gdzie zamordyzm panuje w
    100%.

    Nie bez powodu Dekalog zawiera aż dwa przykazania:

    -- nie kradnij
    -- nie pożądaj żadnej rzeczy bliźniego swego.

    Bóg (lub mądrzy ludzie piszący Dekalog) uznał, że komunizm nie ma
    racji bytu! Właśnie dlatego komunizm nie może być dobrym ustrojem,
    gdyż mądry, ale słaby (przykładowo chory na swym ciele) człowiek
    cierpi z powodu głupoty silnego.

    Ja teraz cierpię, gdyż jestem chory -- szwankuje kręgosłup.
    Ale wcześniej cierpiałem, bo oddawałem swój dobytek głupim,
    lecz cwanym darmozjadom -- nie tylko duchownym.

    -=-

    BTW -- po co darmozjady modlicie się, prosząc Boga o to, aby
    ludzie bogaci pomogli mi pomóc wam? Ani bogacze mi nie pomogą
    (bo i dlaczego?) ani ja nie pomogę wam (bo kolejny raz Bóg na
    pewno nie wybaczy mi mojej głupoty!!!) bez względu na to, czy
    będę bogaty, czy będę biedny.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'