  • 1. Data: 2002-04-24 21:33:51
    Temat: Opłaty w inteligo
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Czy ktoś może się w końcu wypowiedzieć autorytatywnie o opłatach w
    inteligo. Ktoś na pbb puścił plotkę, nie podał żadnego linka, w infolinii
    nic nie wiedzą - pomimo tego że ktoś twierdzi że jemu potwierdzili tę
    informację. Nie zrozumcie mnie źle - mam tam konto i nie zamierzam go
    zamykać - ale pbb nie jest chyba po to żebyśmy siebie na wzajem
    dezinformowali. Od tego są specjalne organa rządowe :))). Reasumując - będą
    opłaty, czy też ich nie będzie???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 2. Data: 2002-04-24 21:41:14
    Temat: Re: Opłaty w inteligo
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dezinformowali. Od tego są specjalne organa rządowe :))). Reasumując -
    będą
    > opłaty, czy też ich nie będzie???

    Wyglada to na kawał minika :).

    M.

  • 3. Data: 2002-04-24 22:00:58
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Wyglada to na kawał minika :).

    A w Infolini dostalem dwie odpowiedzi, ze wprowadzaja
    i dwie, ze "jeszcze nie wiadomo" tak wiec informacja
    100% kompletna ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-04-25 06:26:25
    Od: s...@i...pl

    Czyli jeszcze sami nie wiedza, czy wprowadzac, czy nie ("Chcialabym, ale
    boje sie?") ;-) A jest to wlasnie najgorsza sytuacja z mozliwych. Jesli ktos
    ma zamiar korzystac z Inteligo "na powaznie" to taka zabawa w kotka i myszke
    moze tylko odstreczac klientow i sprawia wrazenie braku profesjonalizmu.
    Jesli zas przyjac za docelowa wielkosc oplat jaka podaje Inteligo w swojej
    tabelce na stronie www to odo razu chlopaki moga likwidowac interes. Brak
    oplat za przelewy i zlecenia przez www wydaje sie byc standardem nawet
    w marmurkach... Chyba, ze komus bedzie sie oplacalo trzymac otwarte konto
    tylko dla karty (platnosci w internecie), bo oferta poki co malutka i
    niekiedy zenujaca (ustawienie sie w pozycji naganiacza kredytowego dla
    innego banku... bardzo zachecajace :( ). Banki wirtualne rekompensuja braki
    w oferie i gorsza dostepnosc nizszymi oplatami, a Inteligo chce tu byc
    wyjatkiem. Coz, powodzenia.

  • 5. Data: 2002-04-25 08:57:17
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    http://www.inteligo.pl

  • 6. Data: 2002-04-25 09:57:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ktoś na pbb puścił plotkę, nie podał żadnego linka, w infolinii
    > nic nie wiedzą - pomimo tego że ktoś twierdzi że jemu potwierdzili tę
    > informację.
    Wypraszam sobie.

  • 7. Data: 2002-04-25 09:57:45
    Od: "minik" <m...@m...net>