  • Data: 2017-06-27 10:21:17
    Temat: Re: Opłata za nieaktywowaną kredytówkę z 2008 r.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ten sklep AGD nie ma tu nic do rzeczy, bo choć niby to u nich są te raty, to tak
    naprawdę są we współpracującym banku - tak samo jak wciskane dodatkowo karty
    kredytowe (chociaż te marketowe to bywały fajne - pamiętam, że raz czekałem w kolejce
    do kasy w leroyu, bo jakiś gościu zakładał właśnie taką KK - i był bonus, 10% upustu
    za pierwsze zakupy - i żałowałem, że nie wiedziałem, bo akurat kupowałem podłogi, to
    bym miał z 500zł zwrotu).
    Po drugie brak aktywacji karty nie ma tu nic do rzeczy - chyba że w umowie był taki
    zapis (ZTCP to w którejś z umów KK mam, że umowa jest rozwiązywana, jeśli nie
    aktywuje się karty głównej przez 2,5 roku chyba) - umowa obowiązuje, jeśli nie
    została rozwiązana.
    To, co może pomóc, to należy ustalić, czy to jest pierwszy wyciąg, który przysłał
    alior (trochę w to nie wierzę) - a jeśli naprawdę pierwszy i te 10zł jest pierwszą
    opłatą naliczoną przez alior, to za co jest to poprzednie 20zł.
    A jeśli to 3*10zł jest naliczone przez alior, to alior musi udowodnić, że powiadomił
    o zmianie taryfy na 2 miesiące przed wprowadzeniem i dał możliwość rozwiązania umowy
    bez dodatkowych opłat - poza tym oczywiście musi udowodnić, że umowa nie była
    rozwiązana.
    Jednak jak znam życie to raczej alior to zrobił, a listy trafiły do kosza - a być
    może były polecone...