  • 1. Data: 2010-06-23 08:47:01
    Temat: Opłata za korzystanie z tokena w Eurobank?
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    mam pytanie, czy w/w opłata w kwocie 2 zł jest roczna, kwartalna,
    miesieczna?

    5221 (20100623) __________

  • 2. Data: 2010-06-23 08:57:08
    Temat: Re: Opłata za korzystanie z tokena w Eurobank?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:47:01 +0200, marcin napisał(a):

    > mam pytanie, czy w/w opłata w kwocie 2 zł jest roczna, kwartalna,
    > miesieczna?

    http://www.eurobank.pl/files/docs/301%5B12%5D-TOiP-o
    nline-konta.pdf

    Miesięczna.
    Token GSM za darmo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
    do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
    audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
    których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
    prof. Janusz Kawecki

  • 3. Data: 2010-06-23 20:28:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "marcin" <m...@g...com> wrote in message
    > mam pytanie, czy w/w opłata w kwocie 2 zł jest roczna, kwartalna,
    > miesieczna?

    Tylko sprzetowy, platny co miesiac, GSM bezplatny