  • Data: 2009-02-27 10:12:13
    Temat: Re: Opłata za kody autoryzacji
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:go8dpi$nf5$1@inews.gazeta.pl...

    > papieru z pekao od paru lat tez nie widzialem, korzystam z pekao24 bo mam
    > dostep do konta ojca, swoje zamknalem tam dawno temu .wydaje mi sie ze
    > kilka
    > miesiecy temu od razu po zalogowaniu a przed wejściem na konto wywalało
    > informacje o kodach SMS (tak jak te różne reklamy i promocje się
    > pokazują).
    > moze dlatego duzo osob zamknelo komunikat nie czytając go

    Możliwe, bo w komunikatach z banku (zachowanych na stronie) nie ma o tym
    słowa. Z kolei faktycznie wszelkie te reklamy na wstępie, tuż po
    zalogowaniu odhaczam od razu, bo to z reguły są oferty związane z
    doładowaniem albo pożyczkami. Ani jedno ani drugie mnie nie interesuje.
    I ostatnie pytanie - ile płacisz za takie smsy?