  • 51. Data: 2007-07-20 17:29:45
    Temat: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Tue, 17 Jul 2007 16:46:31 -0500, od witek :

    > To ja jeszcze dorzuce jeden kamyczek do ogrodka.
    > Jakby na to nie patrzec, to wlasnie oplacasz rodzicom media i telefon.
    > Wiec albo jest to pozyczka, albo darowizna, albo depozyt nieprawidlowy.
    > To ja sie zapytam, czy podatek od tego zaplaciles ?

    W jakiej ustawie jest definicja 'depozytu nieprawidłowego' ? Co to wogóle
    za twór ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 52. Data: 2007-07-22 13:22:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Jul 2007 08:31:00 -0500, w <f7l4l0$9qq$1@inews.gazeta.pl>, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > 2% od takiego czegoś do US.
    > Przeczytaj sobie co to jest depozyt nieprawidłowy.

    Sugerujesz, że nasz premier łamie prawo? No wiesz ;)

  • 53. Data: 2007-07-22 16:22:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <r...@a...net.pl> wrote in message

    > Sugerujesz, że nasz premier łamie prawo? No wiesz ;)
    Oczywiście, że sugeruję.

  • 54. Data: 2007-07-22 16:29:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Jul 2007 12:15:24 +0200, w <f7ndjq$7ci$3@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Sad, nie bedzie jakis kutafon z US twierdzil bzdur.

    Tzn. opierasz się na logice zamiast na literze prawa? To powodzenia ;).

  • 55. Data: 2007-07-22 16:29:50
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Jul 2007 08:45:15 +0200, w <f7n19p$hn$2@news.onet.pl>, Jan

    > Oplacajac na poczcie TEZ NIE MASZ DOWODU.

    Jak się opłaca na poczcie nie dostając dowodu wpłaty?

  • 56. Data: 2007-07-22 16:30:51
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Jul 2007 08:44:49 +0200, w <f7n18v$hn$1@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Ze niby na druku przelewu jest napisane kto fizycznie zaplacil.
    > Wez nie zartuj

    Ależ właśnie jest napisane kto _fizycznie_ zapłacił.

  • 57. Data: 2007-07-23 06:56:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2007 19:29:45 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > W jakiej ustawie jest definicja 'depozytu nieprawidłowego' ? Co to wogóle
    > za twór ?

    Kodeks Cywilny art. 845.
    Z tego co mi wiadomo istnienie tego "tworu" zauważono już w prawie
    rzymskim.

  • 58. Data: 2007-07-23 08:36:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak się opłaca na poczcie nie dostając dowodu wpłaty?

    A jak się czyta posty nie rozumiejąc treści?

  • 59. Data: 2007-07-23 15:22:16
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 19 lipca 2007 05:58
    (autor Krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f7mngv$6lr$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wypadaloby wszystkie przelewy opatrywac
    > adnotacja "za uslugi seksualne", zeby miec spokoj na przyszlosc.

    No ja tak robię :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 60. Data: 2007-07-26 17:22:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    23 Jul 2007 10:36:00 +0200, w <7...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jak się czyta posty nie rozumiejąc treści?

    Nie wiem, ale widać potrafisz.