  • 21. Data: 2007-07-18 13:26:55
    Temat: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:f7k9nf$56c$1@inews.gazeta.pl...

    > Moznaby przyjac, ze jest to usluga nieodplatna, jesli pieniadze sa mi
    > zwracane.
    > Nie sadze, zeby przy takich kwotach byloby to inaczej traktowane, niz
    > podejscie
    > do banku czy na poczte i oplacenie komus rachunku,
    > Podobnie znajomy oplaca kolezance niektore rachunki swoja kk, zeby miec na
    > niej
    > wieksza kwote transakcji bezgotowkowych.

    Przy takim tłumaczeniu w US, masz 2% od depozytu nieprawidłowego jak w
    banku. I Zaden US ci nie odpuści.

    > Przy okazji - ktores z mediow figuruje jeszcze na tate, ktory
    > zmarl -nascie lat
    > temu - tez darowizna? ;)

    Bez znaczenia. Opłcasz komuś kto teraz z niego korzysta.

  • 22. Data: 2007-07-18 13:28:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Olisadebe" <O...@a...com> wrote in message

    > że,co??, Ulgę internetową rozlicza się na postawie faktur !, a faktury są
    > wystawiane na kogo była umowa a nie kto wpłaca.

    ulgę internetową rozlicza się na podstawie poniesionych wydatków.
    Czyli minimum faktura i dowód jej zapłacenia.

  • 23. Data: 2007-07-18 13:29:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> wrote in message

    > Na kolejnej fakturze jest informacja o oplceniu poprzedniej
    > i niech US sie wali. Faktura bez pieczetek wystarczy,

    Nie wystarczy, bo nie wiadomo kto ją opłacił.
    Nie masz dowodu poniesienia wydatków, a tylko to jest podstawą do ulgi.

  • 24. Data: 2007-07-18 13:31:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > On oplaca a rodzice daja mu pieniadze do kieszenii. I co nam teraz pan
    > zrobi ?

    2% od takiego czegoś do US.
    Przeczytaj sobie co to jest depozyt nieprawidłowy.

  • 25. Data: 2007-07-18 13:45:32
    Temat: Re: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 08:31:00 -0500, witek napisał(a):

    > 2% od takiego czegoś do US.
    > Przeczytaj sobie co to jest depozyt nieprawidłowy.

    Ale to jest rzeczywiście egzekwowane? Pytałem się tu i tam i każdy
    oczy zrobił.

  • 26. Data: 2007-07-18 14:02:47
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Telly Savalas pisze:

    > Zastanawiająca jest po za tym kwestia, że w bardzo wielu punktach
    > umożliwiających opłacenie rachunku przy kasie nie ma możliwości jego
    > uregulowania kartą płatniczą pomimo, że przy kasie jest dostępny terminal.

    Zapewne prowizja od transakcji kartą zjadłaby prowizję za zapłatę
    rachunku.

    L.

  • 27. Data: 2007-07-18 14:04:30
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "witek" news:f7jdbk$8u0$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Wiec albo jest to pozyczka, albo darowizna, albo depozyt nieprawidlowy.
    > To ja sie zapytam, czy podatek od tego zaplaciles ?

    To ja też się zapytam. Czy jesteś jednym z wielu nierobów, który pasie
    dupsko na ul. Wiejskiej bądź też jakiś członek z twojej rodziny "służy
    państwu"?

    Jeżeli tak to z ręką na sercu Ci powiem, że możliwość nie dorzucenia paru
    groszy do koryta poselskich i senatorskich świń jest jedną z niewielu
    przyjemnych rzeczy jakich mogę doświadczyć w swoim życiu.

  • 28. Data: 2007-07-18 15:48:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.07.18.13.45.32.842476@hashzero.net...

    > Ale to jest rzeczywiście egzekwowane? Pytałem się tu i tam i każdy
    > oczy zrobił.

    Coś ty, to tylko jeden z wielu świrniętych pomysłów. Jak sobie wyobrażasz
    mozliwość skutecznego egzekwowania tego. Przepis jest raczej obliczony na
    to, że co pewien czas znajdzie się jakiś jeleń, który zapłaci i będzie
    więcej do podziału. Być może jest też brany pod uwagę aspekt, że jak się
    dostanie człowieka, to jakiś przepis na niego zawsze powinien się znaleźć.
    :-)

    marekz

  • 29. Data: 2007-07-18 16:21:44
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Przy takim tłumaczeniu w US, masz 2% od depozytu nieprawidłowego jak w
    > banku. I Zaden US ci nie odpuści.

    Chyba musialyby byc solidne kwoty, zeby czyms takim sie zainteresowali. Zwlaszcza,
    jesli jest to takie same posredniczenie, jak pojscie z czyimis pieniedzmi na poczte
    i zaplacenie rachunku.
    Pogooglalem i widze, z eproblem faktycznie istniej.

    > Bez znaczenia. Opłcasz komuś kto teraz z niego korzysta.

    EEE....tu to juz nie. chalupa jest moja, jestem w niej zameldowany i faktycznie
    mieszkam, najwyzej moge przestac placic, i czekac, czy Tate podadza do BIK. ;)

  • 30. Data: 2007-07-18 19:36:41
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> wrote in message

    > Nie wystarczy, bo nie wiadomo kto ją opłacił.
    > Nie masz dowodu poniesienia wydatków, a tylko to jest podstawą do ulgi.

    A na poczcie wiadomo wez nie zartuj.