    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Okresy SyneCkowe
    Date: Tue, 29 Jan 2013 20:42:06 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ke8qmm$653$...@n...news.atman.pl

    > I to jest właśnie zysk płynący z tej grupy. :)
    > Razem ze 4 dychy -- chyba akurat na saunę.
    > Jeszcze gdyby tak jakaś panienka, coby w saunie
    > nie siedzieć samemu -- koszt przecież ten sam
    > i dla jednej osoby, i dla kilku osób.

    > Jako kilkuletnie dziecko bawiłem się z dziećmi w zabawę
    > o nazwie 'zabawa w cipki i dupy', której stosowną odmianą
    > była 'zabawa w siurki i dupy'. Może by warto było wrócić
    > do korzeni ;) oraz do zabaw z lat dziecięcych...

    Później (mając 6 lat) poszedłem do szkoły i na zabawy zabrakło
    czasu? Niezupełnie. :) ,,Publicznie'' (w obecności innych dzieci)
    wyśmiałem sąsiadkę (Basię) i jakoś zabawy się urwały... Z powodu
    mojej głupoty masa dzieciaków ucierpiała. :) A ja odkryłem, że
    jednak jestem świnią, :) jako że postąpiłem niesamowicie brzydko.
    Ze spostrzeżenia swego wyciągnąłem wniosek i (chyba) później już
    nigdy nie powtórzyłem podobnego błędu, jakże często spotykanego
    na co dzień, gdy sojusznik znienacka zamienia się w przeciwnika...

    > Sauna byłaby zbawienna dla mego kręgosłupa.
    > Podobnież dziewczęce ręce masujące plecki.

    Ale to by chyba musiała być niepowszechna dziewczyna, jako że
    katolickie (powszechne) uważają, iż leczenie kręgosłupa zagraża
    życiu i sprzeciwia się piątemu przykazaniu Boskiemu. :) Jak to
    wszystko diametralnie zmienia się... Gdy byłem małym chłopcem,
    uczono mnie tego, że dbałość o zdrowie jest obowiązkiem a doprowadzanie
    do utraty zdrowia (dzień dobry arcybiskupowi, któremu ,,zawdzięczam''
    utratę zdrowia -- tak, to ten sam człowiek, który mnie (w pośpiechu)
    bierzmował, gdy byłem nastolatkiem, zatem i ten sam, który uczył mnie
    tego, że o zdrowie należy dbać; jak to powiedziała pani doktor Antoniuk,
    psychiatra: ,,tylko krowa nie zmienia stanowiska''; nauka rzymskokatolicka
    stanowisko zmieniła) jest właśnie grzechem skierowanym przeciwko 5 przykazaniu
    Boskiemu...

    Co więcej -- uczono mnie tego, że kobieta powinna rodzić dzieci
    i tego, że dwoje dzieci w rodzinie to za mało, aby rozmnażać się. :)

    A dlaczego arcybiskup nakazał niszczenie mego kręgosłupa?
    Ano dlatego, że nie czczę rodziców. :)

    A jak wyszli na tym niszczeniu moi rodzice?
    Matka ledwo chodzi -- raczej nie powinna niczego nosić poza sobą,
    ale jak ma nie nosić skoro poza mną nikt jej nie pomaga w noszeniu,
    a dla mnie 3 kilogramy ładunku (na przykład 3 litry mleka) to już
    całkiem dużo...

    Ojciec choruje na serce (matka też, ale jest w lepszym stanie
    niż ojciec) i ma cukrzycę oraz niezłośliwego raka...

    Oboje muszą patrzeć na agonię ich rodziny -- jakże skutecznie
    niszczonej przez arcybiskupa Edwarda Ozorowskiego. :) (jakże
    chętnie biorącego od tej rodziny masę szmalu w czasie, owa
    rodzina zarabiała co najmniej bardzo dużo... -- w szczycie,
    czyli na początku 2001 roku było to ponad 10 tysięcy plnów
    dziennie, czyli tyle, ile najmniej zarabiający Polak mógł
    zarobić w ciągu całego roku)

    > Kto by przypuszczał, że dzieci tak mądrze bawiły się...
    > Ja wówczas nawet nie miałem 5 lat. :)

    > Do idiotów -- zimno jest zabójcze dla kręgosłupa.

    Idioci ci radzą mi jeżdżenie na nartach. :)

    Ja nie mam urazowej dyskopatii. :)
    Mam na przykład dehydratyzację (odwodnienie) dysków. :)

    > Stosowne leczenie tegoż -- to wygrzewania.
    > Wygrzewać można naświetlaniem (w poważnym zakładzie
    > rehabilitacyjnym, za szmal podatników) lub Słoneczkiem
    > (w Grecji, Hiszpanii czy gdziekolwiek, gdzie jest gorąco)
    > czy gorącym powietrzem... Chałupniczo wygrzewam codziennie
    + gorącym powietrze buchającym z klimatyzatora pompującego
    > ciepełko z pokoju do łazienki. :)

    Klimatyzator raptem kosztował 7 stów plnów a jest niezmiernie
    przydatny -- chłodzi latem pokój, nagrzewa łazienkę, suszy
    i trochę czyści z kurzu mieszkanie (odciąga do 3 (trzech)
    litrów wody na godzinę) a ponadto grzeje kręgosłup...

    > : W ostatnich latach najtaniej OC wychodziło
    > : w mBanku w moim przypadku. W tym roku jednak
    > : Proama wyszła sporo taniej.
    > : Sprawdż ofertę Proamy

    > Znasz święte zasady tej grupy... Nie my jesteśmy od pracowania.
    > (w tym wypadku -- sprawdzania) My jesteśmy klientami. :)
    > Szanownymi Klientami.

    > Do Proamy -- mój numer telefonu jest w nagłówku, ale na

    No -- i Proama zadzwoniła. :) I jeśli Allianz nie skontruje,
    to chyba chętnie bym skorzystał z oferty Proamy. :) Prawie
    nie jeżdżę tym samochodem. Trzęsie (plecki bolą) a ponadto
    nie mam dokąd jeździć. :) Panienki wolą pracę (nierzadko
    dupcią -- prostytucja kwitnie i owocuje w Polsce obficie)
    niż jeżdżenie czy kopulowanie z własnym mężem połączone
    z rodzeniem dzieci -- przyrost naturalny mówi wyraźnie...

    > wszelki wypadek podaję: 665 363835, czyli na klawiaturze
    > telefonu piszemy po prostu: 'Mój Eneuel'. :)

    Jeszcze gdyby tak Proama dała link do płacenia netowego -- Allianz
    dał. Klikam w link, klikam raz jeszcze (nawet jest ,,płacę
    z AliorSynC'' i płacę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'