  • 1. Data: 2010-12-24 10:30:44
    Temat: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    pojawiło mi się takie cuś w systemie transakcyjnym, czy to czysty
    marketing czy bank przeprowadził już jakąś analizę przed wysłaniem tej
    oferty?

    czy w przypadku kredytu/kk jest wymagane zaświadczenie o zarobkach?
    przerabiał już ktoś ten temat?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-12-24 10:39:22
    Temat: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 11:30, RobertS pisze:
> [...]
    > oferty?
    >
    > czy w przypadku kredytu/kk jest wymagane zaświadczenie o zarobkach?

    Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
    specjalną ofertę:
    KREDYT gotówkowy z limitem do 14000 PLN - oferta ważna do 2011-01-07 -
    Złóż wniosek...
    KREDYT odnawialny z limitem do 6800 PLN - oferta ważna do 2011-01-07 -
    Złóż wniosek...

    Ja mam cos takiego. Kwoty smiesznie niskie w porownaniu z tym, co ludzie
    podobno dostaja i chwala sie na forum mbanku. Co ciekawe jak klikam na
    wniosek o karte kredytowa, to moge niby od reki dostac karte z limitem 6800.

  • 3. Data: 2010-12-24 10:42:40
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Gru, 11:30, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > oferty?
    >
    > czy w przypadku kredytu/kk jest wymagane zaświadczenie o zarobkach?

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,829,kredyt-przez-in
    ternet-w-15-minut.html

    MK

  • 4. Data: 2010-12-24 11:06:04
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:if1soo$1h06$1@opal.icpnet.pl> RobertS typed:

    > witam
    >
    > pojawiło mi się takie cuś w systemie transakcyjnym, czy to czysty
    > marketing czy bank przeprowadził już jakąś analizę przed wysłaniem tej
    > oferty?

    IMO czysty marketing.
    Pojawia mi się to regularnie, w trzech wersjach. Kredyt gotówkowy,
    kredyt odnawialny i kk, przy czym mam niemiłe wrażenie, że kwoty
    oferowanych produktów sa takie bardziej losowe i nijak nie związane z
    moim stanem konta.
    W ciągu półtora roku miałam oferty kk na jakąś symboliczna kwotę, potem
    eskalowali stopniowo do kk na 15, odnawialnego na 84 i gotówkowego na
    100. Potem jakby się za głowę złapali i wrócili do limitów znacznie
    niższych (10, 20, 20), a potem gwałtownie wrosły, w sposób raczej
    nieprzewidywalny - kk np. 27, a odnawialny 87.

    O, zajrzałam do systemu - propozycję kk z 27 zwiększyli do 41,
    odnawialny z 87 zmniejszyli do 41, gotówkowy został na 100. Chyba
    rzucają kostką komu ile czego zaproponować ;)

    --
    Imka

  • 5. Data: 2010-12-24 11:12:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 11:39:22 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > wniosek o karte kredytowa, to moge niby od reki dostac karte z limitem 6800.

    A idź pan... W październiku dostałem ofertę karty z limitem około 20000.
    Wypełniłem formularz, po kilku dniach telefon, czy bym nie mógł podjechać
    do Kalisza. Nie mógłbym, bo pracuję. "To ktoś od nas podjedzie do pana do
    pracy". Dojeżdżają do dziś. OK.

    Wniosek wciąż otwarty, co nie przeszkodziło mBankowi dać ostatnio kolejnej
    oferty, tym razem na 45000. Oferta ważna do 26 grudnia. Hm, w święta
    wypełnię wniosek, zobaczymy, jak im tym razem pójdzie, jeśli obiecają kartę
    bez formalności, po świętach nawet do Kalisza mogę się przejechać.

    Nadeszły święta, mam wolną chwilę. Loguję się do mBanku, a tam oferta na
    6400. Komentarza wygłaszać mi się nie chce.

    AK

  • 6. Data: 2010-12-24 11:16:01
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Gru, 12:06, Imka <s...@g...pl> wrote:

    > IMO czysty marketing.
    > Pojawia mi si to regularnie, w trzech wersjach. Kredyt got wkowy,
    > kredyt odnawialny i kk, przy czym mam niemi e wra enie, e kwoty
    > oferowanych produkt w sa takie bardziej losowe i nijak nie zwi zane z
    > moim stanem konta.

    IMHO oferta jest na podstawie obrotow na rachunku i zobowiazan w BRE.
    Mi oferta zmniejszyla sie np. gdy dostalem karte kredytowa w Multi,
    zwrosla gdy dostalem premie roczna. Ostanio oferty powinny spasc ze
    wzgledu na wprowadzenie drugiej fazy rekomendacji T. Po zlozeniu
    wniosku jest prawdopodobnie jeszcze sprawdzany BIK i jesli m=nie ma
    tam nic zaskakujacego sa udostepniane srodki. Zastanawiam sie jak
    rozwiazali zaangazowanie czynnika ludzkiego, bo wg. interpretacji
    prawnych powinien on byc zaangazowany w proces analizy kredytowej.
    Moze maja jakies dyzuty analitykow 24h/dobe :).

    MK

  • 7. Data: 2010-12-24 11:21:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 12:12, Andrzej Kubiak pisze:
    > Nadeszły święta, mam wolną chwilę. Loguję się do mBanku, a tam oferta na
    > 6400. Komentarza wygłaszać mi się nie chce.

    Kolega z watku nizej (Bankowe hity i upadki) pisal, ze dostal platyne na
    podstawie tej oferty i podpisanej umowy ramowej...

  • 8. Data: 2010-12-24 11:27:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 12:21:33 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Kolega z watku nizej (Bankowe hity i upadki) pisal, ze dostal platyne na
    > podstawie tej oferty i podpisanej umowy ramowej...

    No i niech będzie z niej zadowolony i niech zarabia jak najwięcej
    wyciągniętymi z niej środkami :) Ja, gdy zobaczyłem 6400 zamiast 45000,
    zamruczałem tylko pod nosem, w co mają sobie tę kartę wsadzić i przez co
    przeciągnąć :>

    AK

  • 9. Data: 2010-12-24 11:30:05
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2010-12-24 12:21, neoniusz pisze:
    > Kolega z watku nizej (Bankowe hity i upadki) pisal, ze dostal platyne na
    > podstawie tej oferty i podpisanej umowy ramowej...

    A teraz mam w systemie ofertę kredytu gotówkowego na 90k PLN :)
    Jest to tym bardziej ciekawe, że w mBanku posiadam jedynie lokaty
    utworzone dzięki środkom z mTransferów z KK :)

    Mam jeszcze u nich ubezpieczenie samochodu.

    Nigdy nie trafiło tam nawet 1 PLN mojego wynagrodzenia (na dobrą sprawę
    to nie wiedzą czy pracuję i cokolwiek zarabiam) i nigdy nie
    przedstawiłem im żadnego zaświadczenia o dochodach itp. :)

  • 10. Data: 2010-12-24 11:39:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości grup

    Widzę, że wszyscy raczej mają okrągłe sumy. A ja mam jakoś tak dziwnie:
    101.100 - jakby ktoś się bawił klawiszami z zerem i jedynką, co mu się tam
    zalosuje. :)