  • 1. Data: 2004-10-05 04:15:58
    Temat: Odwołanie Polecenia Zapłaty w mBanku - nie da się ??
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Mam taki problem... Z jakiś rok temu udzieliłem PTK Centertel (Idea) zgody
    na obciążanie mojego rachunku bieżącymi fakturami (Polecenie Zapłaty). Pół
    roku temu rozwiązałem umowe o świadczenie usług telekomunikacyjnych z PTK
    Centertel, jednak Polecenie Zapłaty w mBanku dalej figurowało jako aktywne.
    Wysłałem do wierzyciela druk rezygnacji z PZ, jednak on twierdzi że to nie
    leży w ich gesti tylko to już sprawa banku.

    mBank jednak odsyła mnie do wierzyciela, bo to jemu udzielałem zgody i tam
    musze kierować swoje pisma. Jednym słowem jestem kierowany z mBanku do
    Centertela i na odwrót - a 1zł co miesiąc z konta ubywa (za Polecenie
    Zapłaty)....

    Co z takim fantem zrobić ?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-10-05 06:30:12
    Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl>

    Dnia 5 października 2004 (06:15:58), kovalek napisał(a) :

    > Co z takim fantem zrobić ?

    Ja wysłałem wniosek o odwołanie pz do mBanku poleconym i zadziałało.

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 3. Data: 2004-10-05 06:40:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    kovalek napisał(a):

    > Co z takim fantem zrobić ?

    Na www się nie da tego anulować?

  • 4. Data: 2004-10-05 08:54:48
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 5 październik (wtorek) gdy o godzinie 08:30 *m@rkop* napisał(a) :

    > Ja wysłałem wniosek o odwołanie pz do mBanku poleconym i zadziałało.

    dokładnie.
    wysyłasz "odwołanie polecenia zapłaty" do PTK Centertel.
    To specjalny druk jaki dostaniesz w salonie. Wypisujesz, podpisujesz,
    wysyłasz.
    --

    Pozdrawiam Daniel
    NIE dla EURO - dlaczego? zapytaj tych co już go mają.

  • 5. Data: 2004-10-05 09:50:04
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:cjtff8$db7$1@news.elsat.net.pl...

    > Na www się nie da tego anulować?

    na www albo przez mLinie? Lekkie przegiecie, odwolanie powinno sie robic z
    marszu....

    sq

  • 6. Data: 2004-10-05 10:36:55
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>

    > Jednym słowem jestem kierowany z mBanku do
    > Centertela i na odwrót - a 1zł co miesiąc z konta ubywa (za Polecenie
    > Zapłaty)....

    https://www.mbank.com.pl
    Ekonto - Polecenie zapłaty - odwołaj

  • 7. Data: 2004-10-05 10:39:52
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > wysyłasz "odwołanie polecenia zapłaty" do PTK Centertel.
    > To specjalny druk jaki dostaniesz w salonie. Wypisujesz, podpisujesz,
    > wysyłasz.

    to nie to samo: Centertel zacznie ci wysyłać rachunki bez PZ, może nawet
    poinformuje mBank o tym, ale to nie wystarczy aby mBank przestał pobierać swoją
    złotówkę.
    Należy wypełnić druk odwołania "zgody na obciążenie rachunku" i wysłać do mB -
    wtedy dopiero przestaną obciążać konto tą złotówką.

    Zbiggy

  • 8. Data: 2004-10-05 10:42:58
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > https://www.mbank.com.pl
    > Ekonto - Polecenie zapłaty - odwołaj

    dotyczy to sytuacji, gdy została ściągnięta jakaś kwota i chcesz anulować tę
    jedną płatność (bo np. doszedłeś do wniosku, że za dużo policzyli) a nie
    odwołania PZ sensu largo.

    Pozdro
    Zbiggy

  • 9. Data: 2004-10-05 11:12:24
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel Karasek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie.
    > wysyłasz "odwołanie polecenia zapłaty" do PTK Centertel.
    > To specjalny druk jaki dostaniesz w salonie. Wypisujesz, podpisujesz,
    > wysyłasz.

    Tak zrobiłem. Centertel otrzymał pismo i powiedział, że już nie wysyła
    faktur do banku... A i żadnego odwołania też nie będzie wysyłał...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 10. Data: 2004-10-05 11:12:46
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Należy wypełnić druk odwołania "zgody na obciążenie rachunku" i wysłać do
    > mB -
    > wtedy dopiero przestaną obciążać konto tą złotówką.

    Gdzie można znaleść wzór takiego druku?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski