    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Noble straszy kredytobiorc
    Date: Sat, 21 Feb 2009 20:40:49 +0100
    <gnk5e2$6q5$1@news.onet.pl> <gnkdk8$rb3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gnkg9j$6m0$1@news.onet.pl> <1w56ahc9llcn2$.hqiszw6k5bdh.dlg@40tude.net>
    <gnko71$rlp$1@news.onet.pl>
    <1oj8tdoyhxmav$.1acgpfsm7zxwk$.dlg@40tude.net>
    <gnm11v$eta$1@news.onet.pl> <6...@4...net>
    <gnmbq0$het$1@news.onet.pl> <1o51goxm56pr.rhwzp4td9pe2$.dlg@40tude.net>
    <gnnb4u$ehh$1@news.onet.pl> <1kvrkmi0u5zsq$.1d4v9iypj0bis.dlg@40tude.net>
    <gnp00f$kst$1@news.onet.pl> <gnp28h$o87$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gnpilh$646$1@news.onet.pl> <gnpk7u$6kr$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > "Niesprawiedliwością społeczną", tym, że życie jest wredne, że uwierzyłeś
    > w opiekę państwa

    No to chyba nie znasz znaczenia słowa "frustracja", bo bynajmniej nie
    jestem tym sfrustrowany, tylko zauważam, że takie sytuacje mają miejsce,
    choć nie powinny. A jeśli są, to osoby za nie odpowiedzialne powinny być
    piętnowane, a nie te, które zostały ich ofiarami. Jest jednak dokładnie
    odwrotnie i zastanawiam się czasem dlaczego masa ludzi pławi się w poczuciu
    dobrze wypełnionego obowiązku mogąc dokopać już leżącym na ziemi.

    > a zostałeś wydymany, że się nie znasz na czymś i wtopiłeś, że niektórzy
    > to mają szczęście, że nikt Ci nie podał pomocnej ręki, że wszyscy chcą
    > tylko zarobić, że niektórzy dobrze zarabiają na spekulacji, ale nie Ty.
    > Naprawdę przeczytałem Wasze wywody

    Naprawdę przeczytałeś? Jakoś trudno w to uwierzyć. W przeciwnym razie nie
    wysnułbyś takich wniosków rodem z kosmosu, jak powyżej.

    > i Tomasz bardzo trafnie Ci wyjaśnił.

    Ależ ja się w większości argumentów z Tomaszem zgadzam.
    Nie zgadzam się jedynie z jego wąskotorowym myśleniem.