eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ? › Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
  • Data: 2007-01-03 12:56:39
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: "Mithos" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:
    > jest, ale jak popsuje sie wlasnie przed Toba? to jest to wasz
    > wspolny
    > problem
    > i trzeba sie jakos dogadac

    Ale nie widze powodu, czemu ja mam ryzykowac zegarek za 1k czy tez
    cokolwiek innego (nie mam pomyslu co innego moge dac, dokumentow z
    oczywistych wzgledow nie oddam, nie chce splacac jakis kredytow na
    moje dane), jezeli sprzedawca ryzykuje paliwo za kwote 80zl. To on
    jest w tym przypadku przedsiebiorca i to on powinien poniesc wieksze
    ryzyko, zwlaszcza ze ja nie musze sie znac na tym, ze terminal moze
    nie dzialac. Skoro udostepnia platnosc karta i nie informuje mnie, ze
    akurat karta placic w danym momencie nie mozna to nie jest to moja
    wina i nie mam zamiaru ponosic tego konsekwencji czy jakichs
    dodatkowych oplat.

    --
    pozdrawiam
    Mithos