eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ? › Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
  • Data: 2007-01-03 13:10:36
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Watpie. Nie wiem czemu policjant mialby sie mieszac w bezprawne
    > przetrzymywanie czyjegos dowodu osobistego.

    bo taka jest szara rzeczywistosc, mieszkasz w Polsce ;-)
    ale oczywiscie móglbys tez probowac kłócić sie z policjantami...

    w kazdym razie (wcalej sytuacji) kluczowe jest ustalenie czyja jest wina:
    czy na stacji nie wywieszono info, ze karty nie dzialaja
    czy np. karta nie zadziala

    i od tego uzaleznic kto powinien pojsc na ustepstwa

    ciekawe tez czy w przypadku wystapienia takiej sytuacji na stacji
    obowiazuje jakas procedura czy moze widzimisie pracownika/kierownika

    --
    pozdrawiam
    RobertS