eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ? › Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
  • Data: 2007-01-03 10:44:40
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zawsze mozna miec przy sobie kase - bywaja rozne sytuacje. Jaki fant
    > zostawie? Komorke? PocketPC? A jaka mam pewnosc ze mi oddadza? A co
    > jesli mi sie spieszy i nie mam czasu zeby nadrabiac kilkadziesiat km do
    > bankomatu i z powrotem?
    > Byla juz taka dyskusja na pl.soc.prawo. Glupie pomysly pracownikow
    > stacji typu dowod osobisty jako fant odpadaja - 112/997 i dowod dostaje
    > z powrotem.

    zostawilem kiedys prawo jazdy, mysle, ze trzeba byc elastycznym,
    bierzesz towar a stacja wymaga za niego zaplaty, jezeli karty nie
    dzialaja (nie z ich winy) to trzeba dac sobie rade inaczej

    inna historia gdy np. karty nie dzialaja od dluzszego czasu, a nikt ze
    stacji nie chcial wywiesic info na ten temat - to ich zaniedbanie, ale w
    99% przypadkow sprawa zakonczy sie wezwaniem policji

    > Jedyne sensowne wyjscie to platnosc przelewem - spisuja moje dane (w
    > koncu jakis dokument przy sobie mam, chocby prawko), wystawiaja
    > fakturke, na niej pisza 'platnosc przelewem', dostaja moj podpis i do
    > widzenia. Jak wroce do domku, to im przeleje kase. Jesli trafia na
    > nieuczciwego klienta - pozostaje sad.

    ale na to rozwiazanie na stacjach sie nie zgadzaja, zeby pozniej sie nie
    bujac z klientem po sądach za jakies 100zl

    --
    pozdrawiam
    RobertS