eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ? › Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
  • Data: 2007-01-03 10:05:48
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > takie sytuacje czasem sie zdarzaja i nie musi to byc zla wola pracownika
    > stacji, moze np. nie byc połączenia z centrum autoryzacji i juz nie
    > zaplacisz
    > ale na takie sytuacje nalezy byc przygotowanym, albo placisz gotowka
    > albo zostawiasz jakis "fant" i dowozisz kase pozniej, nalezy byc
    > elastycznym i przewidujacym ;-)
    Nie zawsze mozna miec przy sobie kase - bywaja rozne sytuacje. Jaki fant
    zostawie? Komorke? PocketPC? A jaka mam pewnosc ze mi oddadza? A co
    jesli mi sie spieszy i nie mam czasu zeby nadrabiac kilkadziesiat km do
    bankomatu i z powrotem?
    Byla juz taka dyskusja na pl.soc.prawo. Glupie pomysly pracownikow
    stacji typu dowod osobisty jako fant odpadaja - 112/997 i dowod dostaje
    z powrotem.
    Jedyne sensowne wyjscie to platnosc przelewem - spisuja moje dane (w
    koncu jakis dokument przy sobie mam, chocby prawko), wystawiaja
    fakturke, na niej pisza 'platnosc przelewem', dostaja moj podpis i do
    widzenia. Jak wroce do domku, to im przeleje kase. Jesli trafia na
    nieuczciwego klienta - pozostaje sad.
    --
    badzio