    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od kilku minut mamy system dwójkowy
    Date: Sun, 20 Feb 2022 15:28:19 +0100

    W dniu 20.02.2022 o 13:53, cef pisze:

    > Mogę przystać na takie odstępstwo

    To fajnie...

    Właśnie skręciłem netbook, który rozkręciłem, gdyż ponownie zaczął
    wyć wentylatorem z niewyjaśnionych przyczyn... Bydle znów hałasuje,
    inaczej niż wcześniej, ale jednak... Na luzie jest OK, po skręceniu
    jakiś czas pracuje cicho, po czym jakby coś piłuje, ale nie cały czas...

    Potrafi pracować cicho (raczej prawie cicho) ale czasami hałasuje...
    Termometry nie pokazują więcej niż 67°C na chipie i 66°C na CPU...

    Postujący program zgłosił się jako pierwszy po odpaleniu netbooka,
    więc postuję...

    Netbook (Kiciuś) jest niemal nieśmiganą nówką -- kupioną jesienią
    2010 r., wożoną w kieszeni fotela kierowcy, noszoną ze mną niegdyś
    niemal wszędzie (wiosną 2012 r. nabyłem quasi-smartfon -- Galaxy
    Ace z G_PSem, który odsuwał Kiciusia na tak zwany bok) i dzielnie
    mi służącą...

    Teraz, od jakiegoś ;) czasu nie piłuje, choć wentylator pracuje na
    wysokich obrotach...

    Uznać zgon czy jakoś leczyć?

    Atomowy napęd N450, 2GiB oRAMkowania razem z GPU, chyba 160GB niemal
    pustego Hitachiego z którym został qpiony (choć gościły tu różne HDD)
    i jakiś Mint (choć gościły tu W7S i 32W10) oraz podwójnej pojemności
    akumulator z ogniwami Sony -- fabryczny, z ogniwami Sanyo padł parę
    dni przed końcem rocznej gwarancji netbooka i został gwarancyjnie
    wymieniony na nowy...

    Wentylator znów rzęzi... Cicho, ale jednak...
    Teraz nieustannie, choć niezbyt głośno...

    Co za bydlę...
    [każdy kot tak ma, gdy zestarzeje się?]

    Podczas skręcania zabrakło mi kilka (może 2, może 1) wkrętów...

    --