  • Data: 2003-01-05 13:16:25
    Temat: Re: Ochrona Danych Osobowych
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
    .

    Powinienes sie zdecydowac: czy to zle, ze bank pyta o potrzebne mu
    informacje, czy zle ze nie wszystkie trzeba potwierdzac?
    Gdyby zadali tony dokumentow to bys im tez pewnie mial za zle.

    > Czasem bank wierzy klientowi na slowo :).

    No wlasnie.

    > Tu glowy nie dam, pamietam ze wniosek byl krotki, mozliwe ze tego
    > pytania nie bylo. Ale oni tam chyba zadnego skoringu nie maja.

    Wniosek wypelnia konsultant i na 99% pytal o wyksztalcenie.

    Prawde powiedziawszy te pytania jakie ma PKO BP w swym formularzu sa jak
    najbardziej standardowe i troche sie dziwie, ze wywolaly tak ozywiona
    dyskusje. Myslalem, ze tu jest wiecej uzytkownikow, ktorzy juz jakies
    kredyty brali (i splacili...;-)...;-))

    BTW - czy otwierajacy ten watek zadal sobie trud sprawdzenia JAKIE dane
    osobowe chroni ustawa? Czy dane o wyksztalceniu sa chronione?

    --
    Pozdrowienia
    ---