  • 1. Data: 2003-12-30 16:22:43
    Temat: Obniżka stopy opodatkowania odsetek od depozytów
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Na stronie aktualności mBanku podano:
    W związku z nowelizacją Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych od
    01-01-2004 roku, ulegnie zmianie stopa opodatkowania odsetek od depozytów. Z
    20 % zostaje obniżona o 1 pkt procentowy, tj. do 19 %.
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-12-30 16:30:03
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin Dominiak napisal/a:
    > Na stronie aktualności mBanku podano:
    (....)

    Za to na Twojej wizytówce wiszą nieświeże wiadomości :-)))

    Zbiggy

  • 3. Data: 2003-12-30 17:04:27
    Od: z...@p...onet.pl

    > Za to na Twojej wizytówce wiszą nieświeże wiadomości :-)))
    > Zbiggy

    Nie przejmuj się docinkiem, Marcinie. Dla mnie do był świeży news.

    A do tematu: Niezbyt wysilili się nasi wybrańcy z obniżeniem belkowizny, za to
    dzielnie gardłowali przeciw wnioskowi PO o obniżenie swoich apanaży i erki :(

  • 4. Data: 2003-12-30 18:28:02
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Nie przejmuj się docinkiem, Marcinie. Dla mnie do był świeży news.

    ja piję, bez żadnych złośliwości, do kontentu strony Marcina - gdzie podaje
    on info na temat ekonta 3,75% i eMaxa 4,2%
    To miało charakter instruktażowy :)

    Zbiggy

  • 5. Data: 2003-12-31 16:00:44
    Od: z...@p...onet.pl

    > ja piję, bez żadnych złośliwości, do kontentu strony Marcina - gdzie
    > podaje on info na temat ekonta 3,75% i eMaxa 4,2%

    Ja tam nie widzę takich liczb?
    Czyżbym miał trudności z czytaniem, lub przedwcześnie zaczęliśmy Sylwestra? ;)

    > To miało charakter instruktażowy :)

    ???