  • Data: 2019-12-03 02:31:03
    Temat: Re: Obłęd bezpieczeństwa...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5de54f21$0$503$6...@n...neostrada.pl

    > Spokojnie używam CS4 (dość stary program).
    > Wiem co się dzieje w nowych abonamentach CC.

    > I wcale nie działa tu zasada że są łatwiejsze/lepiej
    > napisane/sprawiające mniej problemów. Można się nieźle
    > naciąć bez doświadczenia. Ukrainiec z polskim alfabetem
    > tu nic nie zdziała.

    IMO nowsze są zawsze lepsze od starszych, ale gdy
    ktoś nie ma nowszego, musi zadowolić się starszym...

    > Piszę tylko że od wielu lat ręcznie nie ustawia się

    Nie ustawia się -- wręcz przeciwnie! Czasami trzeba
    się nagłowić, jak tego uniknąć. ;)
    [kerningowaniem itd.?...]

    > ligatur, dzielenia wyrazów czy zawieszonych spójników.
    > Są wbudowane w program albo dodatkowe skrypty. A i tak
    > człowiek musi to kontrolować bo program jest tylko
    > bezmyślnym programem. Wydajność dzięki temu
    > ogromnie wzrosła.

    Czyli jednak jakiś człowiek kontroluje a Ty nie wiesz
    o ligaturach... (nie wiedziałeś, choć twierdziłeś, że
    pracujesz) Czy nadal twierdzisz, że pracujesz w DTP?...
    IMO ktoś inny za Ciebie pracuje...

    Trochę jak ze mną na białostockiej Fizyce -- ludzie niby
    pracowali, czyli byli zatrudnieni, ale wszystko za nich
    wykonywałem latami ja, choć przez długi czas za freeko!
    [za uprzywilejowany dostęp do komputera]

    --