  • Data: 2019-12-05 01:34:34
    Temat: Re: Obłęd bezpieczeństwa...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5de031e4$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Loguję się do Getin -- SMS...

    Dziś -- do Optimy... (SMS nr 149)

    > Ale, ale!!!.... Nieznane/niezaufane urządzenie -- więc kolejny SMS...

    OK -- brak niezaufania, ale tak się_złożyło,
    że SMS przywędrował ponownie... (SMS nr 150)

    > Zlecam przelew wszystkich ;) pieniędzy z Oszczędnego na ROzRzutne...

    Tutaj -- od razu z Oszczędnego w świat, którym okazuje się ROzRzutne
    w Paribasie... (z Optimy można tylko na konkretne, z góry usta_lone)

    > (przelew 11 groszy trwa chwil kilka, choć Getin uważa to za 'natychmiast'...)

    Zapewne te 11 groszy (akurat i tutaj było aż 11 groszy, choć to
    zupełnie inne grosze niż tamte) przelano bardzo szybko, ale...
    Ale w Paribas mam inny numer telefonu do SMSów... Zaraz zobaczę,
    czy tam też jest SMS...

    Jest... Nie poznam jego treści, bo nie mam pod ręką tamtej SIMki...
    Dlaczego tam jest inny? Ano dlatego, że przy okazji umawiania się
    o kredytówkę w dawnej Sygmie, po dłuuuugich staraniach zmieniono
    mi nr telefonu do karty a przy tej okazji (bez informowania mnie)
    zmieniono i hasło do konta, i nr telefonu do konta...

    Niby jasne -- skoro karta i konto są w tym samym ;) ST...
    Jak zalogować się do karty tym hasłem a do konta innym? -- skoro
    i karta, i konto widnieją w tym samym ST po zalogowaniu?...

    Otóż nic z tego!!!

    Aby zobaczyć konta w Optimie -- podaję loginO/hasłoO/SMSo do Optimy.
    Aby zobaczyć ROR w Paribasie -- podaję loginR/hasłoR/SMSr do Paribasu.
    Aby zobaczyć kredytówkę w Paribasie -- podaję loginK/hasłoK/SMSk do Paribasu...

    Rzecz jasna loginO=/=loginR=/=loginK...

    Próba zgłoszenia Paribasowi smutku: ,,w efekcie zawierania umowy o kartę
    uległ zmianie nr telefonu do RORu i hasło do RORu, choć do RORu mam inny
    login niż do karty'' daje efekt zastraszający... ;) Najwyraźniej bank
    wyrzucił na bruk białkomaty a w ich miejsce zatrudnił bezrozumne
    elektromaty niezdolne do komunikacji z ludźmi...

    IMO jedynym rozwiązaniem jest rozwiązanie wszystkich umów z Optimą
    i z Paribasem (choć to jeden bank) o: Oszczędne, ROR i kredytówkę...

    > Teraz z tego ROzRzutnego (te 11 groszy) na moje inne -- SMS...

    Teraz z tego ROzRzutnego (te 11 groszy) na moje inne -- SMS?...
    Nie wiem, bo nie mogę zalogować się do tego RORowatego, gdyż
    nie mogę odebrać SMS...

    Stawką (i teraz/dziś, i przed kilkoma dniami) jest aż 11 groszy!!!
    [aż strach pomyśleć, co by było, gdyby tak wielkie pieniądze
    trafiły w ręce niepowołane do przeliczenia]

    > A to inne to 2Pi w Mille...

    To inne teraz/dzisiaj to też by było 2Pi...

    --