  • Data: 2002-02-19 14:27:04
    Temat: Re: OT-nie wkurzac PJO :-)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin 19 Feb 2002 15:17:47 +0100, w
    <3...@n...onet.pl>, <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > LOL
    > Ty sie zawsze mylisz! Biedaku nie zauwazyles?
    > Cieszy mnie, ze sobie ulzyles! Chociaz tak moglem Tobie pomoc w twojej ciezkiej
    > doli :-)))
    > "Z chamstwem nalezy kultura i ...".
    > Na pozostale posty nie odpowiem Tobie, bo jeszcze zaczniesz nie tylko czytac,
    > ale rowniez rozumiec, co czytasz. Tego przeciez nie chcielibysmy. Prawda?

    Blebleble... ale się anonim wkurzył, ale musiał się rozpisać...
    Do tej pory nie zauważyłeś, że jesteś w tym wątku traktowany
    lekceważąco, tak samo jak robiłeś to na forum mBanku?? I jak się
    dzidzia sama teraz ładnie wkurza :)).

    > EOD

    Tak, to już koniec twojej tragedii...

    PS. Rozmieszył mnie fragment o "kulturze". Kupa śmiechu, kto to
    pisze...

    EOT (EOD?)