  • 1. Data: 2004-10-12 19:45:05
    Temat: Inteligo - pytania
    Od: entropy <l...@o...pl>

    Witam.
    Mam parę pytań dotyczących indywidualnego konta Inteligo:

    1. Jaka jest różnica w ofercie "Inteligo z sercem" a bez? Czy to cos mnie
    kosztuje? Jakie są różnice?

    2. Czy przy kontach inteligo nie ma problemu z podpisywaniem tych nowych
    umów bo ostatnio o tym głośno? Jak to jest z ubezpieczeniem tych kont bo te
    nowe umowy wprowadzają większe prawa dla posiadaczy kont.

    Dzięki za odp i pozdrawiam

    --

    Lyric
    email: l...@o...pl

  • 2. Data: 2004-10-12 20:04:42
    Temat: Re: Inteligo - pytania
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    entropy <l...@o...pl> wrote:
    > 1. Jaka jest różnica w ofercie "Inteligo z sercem" a bez? Czy to cos
    > mnie kosztuje? Jakie są różnice?

    Ciebie nic nie kosztuje. Dlatego warto brac wlasnie te karte! :)

> [...]
    > nowych umów bo ostatnio o tym głośno? Jak to jest z ubezpieczeniem
    > tych kont bo te nowe umowy wprowadzają większe prawa dla posiadaczy

    nie ma problemu - aczkolwiek szkoda, ze nie ma dodatkowego, rozszerzajacego
    ubezpieczenia...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-12 20:32:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Ciebie nic nie kosztuje. Dlatego warto brac wlasnie te karte! :)

    Jest jeszcze serwis SMS z sercem. Kosztuje 1 zl wiecej niz standardowy.

    Fajny Bartol

  • 4. Data: 2004-10-12 20:33:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jest jeszcze serwis SMS z sercem. Kosztuje 1 zl wiecej niz standardowy.

    W porownaniu ze zwyklym dostaje sie oprocz SMSa jeszcze maila i 1 zl idzie
    na szczytny cel...

  • 5. Data: 2004-10-13 08:14:23
    Od: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ciebie nic nie kosztuje. Dlatego warto brac wlasnie te karte! :)

    Rzeczywiscie trudno nie brac tej z sercem. Rodzi sie jednak dosc istotny
    problem funkcjonalny, ktory mnie sklonil do zastanowienia sie przez
    chwile (dokladnie 2s :-)), czy dla odmiany nie wziac zwyklej do
    kolejnego rachunku - wszystkie karty wygladaja tak samo, trzeba je
    zawsze w dokladnie tym samym miejscu w portfelu trzymac, ew. cyferki
    pamietac, ew. karty dodatkowo oznaczyc (mozna?). Szkoda, ze nie ma kilku
    wzorow karty z sercem, wieksze koszty, ale jaka wygoda :-)

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad Zak

  • 6. Data: 2004-10-13 09:50:33
    Temat: {OT} Znaczenie kart przez użytkownika
    Od: "Jan Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad Zak" <k...@n...prawo.uni.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:ckio4v$5og$1@inews.gazeta.pl...
    > kolejnego rachunku - wszystkie karty wygladaja tak samo, trzeba je
    > zawsze w dokladnie tym samym miejscu w portfelu trzymac, ew. cyferki
    > pamietac, ew. karty dodatkowo oznaczyc (mozna?).

    No właśnie, czy można np. przedziurkować kartę dziurkaczem w dolnym rogu
    (dowolnie) tak aby nie naruszać numeru karty i innych ważnych informacji?

    Jakie to rodzi konsekwencje w posługiwaniu się takową?

    siemka

  • 7. Data: 2004-10-13 18:02:26
    Temat: Re: {OT} Znaczenie kart przez użytkownika
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ckitq2$m4p$...@n...onet.pl,
    Jan Nowisz <j...@o...pl>:

> [...]
    > informacji?
    >
    > Jakie to rodzi konsekwencje w posługiwaniu się takową?

    A musisz dziurkowac? Oznacz flamastrem (takim do plyt CD).
    Ja mam na kartach (na awersie) zapisany PIN* i nikt jeszcze sie nie
    przyczepil.

    *oczywiscie zaszyfrowany

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-10-14 16:34:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 13 Oct 2004 20:02:26 +0200, "RobertSA"
    <u...@o...pl> wrote:

    >Ja mam na kartach (na awersie) zapisany PIN* i nikt jeszcze sie nie
    >przyczepil.
    >
    >*oczywiscie zaszyfrowany
    DES? :)

    WAM