  • Data: 2003-04-07 15:10:42
    Temat: Re: OT Rzepa-online platna :(
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ubolewam, ale wcale mnie to nie dziwi, bo to co sie dzieje w Polsce jest
    zawsze pod prad wszelakich trendow swiatowych :-(. Niektore gazety online na
    Zachodzie sa znacznie rozszerzonymi wersjami swoich papierowych odpowiednikow
    (aczkolwiek zazwyczaj jest to tylko pare numerow wstecz, za archiwalia trzeba
    zaplacic). U nas Wyborcza znika po okolo tygodniu, Polityka - tylko fragmenty,
    Maxim - wcale, teraz Rzepa. Czasem mam wrazenie, ze chodzi o to ze poziom
    polskiego dziennikarstwa jest tak slaby, ze potencjalny czytelnik moglby nie
    kupic papierowego wydania po przeczytaniu zajawki. Dlatego proponuje dodatkowo
    zafoliowac wszystkie gazety w Empikach :-)).

    pozdrawiam,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl