  • 1. Data: 2003-04-22 08:30:50
    Temat: visa w Anglii
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    Czy Visa Electron (mBank) jest powszechna w Anglii?
    Da się ją używać bez obawy o "niezadziałanie"?
    --
    Marcin
    GG 13349, m...@t...pl

  • 2. Data: 2003-04-22 15:10:29
    Temat: Re: visa w Anglii
    Od: "user:\)" <n...@...com>

    "mk" <m...@a...pl> wrote in message
    > Czy Visa Electron (mBank) jest powszechna w Anglii?
    > Da si? j? u?ywaae bez obawy o "niezadzia?anie"?

    ja uzywalem ale VE inteligo. dziala bez problemu ale nie dziala na stacji pociagow,
    bo na stacjach maja zelazka wygladajace jak POS'y

  • 3. Data: 2003-04-22 16:10:39
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "user:\)" <n...@...com> wrote in news:b83m0j$acn$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > ja uzywalem ale VE inteligo. dziala bez problemu ale nie dziala na
    > stacji pociagow, bo na stacjach maja zelazka wygladajace jak POS'y

    User, zawijaj wiersze i wywal ten zalacznik...

    Pozdrawiam,
    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-04-22 17:08:06
    Od: "user:\)" <n...@...com>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..
    > "user:\)" <n...@...com> wrote in news:b83m0j$acn$1@news.onet.pl:
    >
    > /ciach.../

    > User, zawijaj wiersze i wywal ten zalacznik...

    zawijam.
    jaki zalacznik?
    ja go nie widze.

  • 5. Data: 2003-04-22 20:28:06
    Temat: [OT] Re: visa w Anglii
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    user:) wrote:
    > zawijam.
    > jaki zalacznik?
    > ja go nie widze.

    Witam,

    1) zle zawijasz - dobrze, ze moj czytnik poprawia takie rzeczy.
    2) zalacznika rzeczywiscie nie ma.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2003-04-23 19:48:36
    Temat: Re: [OT] Re: visa w Anglii
    Od: "user:\)" <n...@...com>

    "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> wrote in message

    > Witam,
    >
    > 1) zle zawijasz

    to nie ja a moj program:( (MIME Base 64 kodowanie ISO)

    >- dobrze, ze moj czytnik poprawia takie rzeczy.

    to dobrze

    > 2) zalacznika rzeczywiscie nie ma.

    to tez dobrze

    > Pozdrawiam,

    ja tez Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-04-23 22:35:33
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    user:) wrote:
    > to nie ja a moj program:( (MIME Base 64 kodowanie ISO)

    Witam,

    wylacz wiec w MIME to Base64 i ustaw zawijanie po 72 znaku.

    Pozdrawiam,