  • Data: 2011-06-13 14:53:38
    Temat: Re: [OT] Porządna grupa dyskusyjna
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (13.06.2011 14:54), witrak() wrote:
    > Tym, że jest inteligentniejszy od przeciętnej na liście ?
    > I dobrze wychowany - w przeciwieństwie do niektórych, burkliwych,
    > rzucających mięsem, piszących nieczytelnie itd. - więc nie
    > prowokuje do flame'ów...

    To fakt, trudno znaleźć w jego postach intencję prowokowania. Dlatego
    fakt - nie jest trollem (a przynajmniej nie wg definicji spotkanych w
    sieci). Ale mimo to uważam jego pisaninę za "noszącą znamiona"
    trollowania :).

    > Nie wiem jaki jest "mi", ale Eneuel jednak jakoś się wyróżnia -
    > pomijając jego wyskoki (na wiadome tematy i inne) da się go
    > czytać, a i to przecież nie jest obowiązkowe.

    Dopóki w TB nie zaczął porządnie działać killfile, to niestety - mimo że
    nieobowiązkowe to musiałem się przedzierać przez jego posty i na nie
    odpowiedzi. Ale teraz rzeczywiście - przestał być problemem. Jest na
    tyle grzeczny że nie zmienia co rusz From:.

    > W każdym razie nie
    > przeszkadza tak, jak kolina...

    Jeden ma fiksację na punkcie VW, drugi na punkcie swojego palca. Fakt -
    dzieli ich 2 albo i 3 klasy kultury osobistej.

    p. m.