  • Data: 2011-06-13 12:54:51
    Temat: Re: [OT] Porządna grupa dyskusyjna
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Dlaczego? Czym się różni Eneuel z jego palcem i problemami z
    > klerem od jakiegoś "mi" na p.s.p który co raz raczy nas
    > informacjami o jakichś spiskach światowych i europejskich?

    Tym, że jest inteligentniejszy od przeciętnej na liście ?
    I dobrze wychowany - w przeciwieństwie do niektórych, burkliwych,
    rzucających mięsem, piszących nieczytelnie itd. - więc nie
    prowokuje do flame'ów...
    Nie wiem jaki jest "mi", ale Eneuel jednak jakoś się wyróżnia -
    pomijając jego wyskoki (na wiadome tematy i inne) da się go
    czytać, a i to przecież nie jest obowiązkowe. W każdym razie nie
    przeszkadza tak, jak kolina...

    witrak()