  • 21. Data: 2011-08-22 21:41:11
    Temat: Re: [OT] Odsetki będą bez podatku?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.08.2011 23:37), m4rkiz wrote:

    > i ktos by na taka partie zaglosowal? 'lud' chce obietnic dobrobytu a nie
    > prawdy

    Gdyby ludowi jakoś przystępnie wytłumaczyć, że to by znaczyło że będzie
    miał więcej gotówki tu i teraz, to kto wie, może kiedyś ... ?

    p. m.

  • 22. Data: 2011-08-23 06:29:33
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > i ktos by na taka partie zaglosowal? 'lud' chce obietnic dobrobytu a nie
    > prawdy

    ale przeceż chyba jasne jest że aktualne pokolenie pracujących bedzie
    dokładnie w takiej sutuacji niezeleznie od tego co powie Tusk i Kaczyński ?
    Ale masz racje system jest zepsuty na każdym poziomie. Tu juz nie ma co
    naprawiać...

    george

  • 23. Data: 2011-08-23 07:08:01
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    oczywiście.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2011-08-23 07:10:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

    > oczywiście.

    I byłoby to więcej niż próg wejścia do sejmu?
    Bo to że 3 osoby zagłosują to trochę mało.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 25. Data: 2011-08-23 07:38:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 23 Aug 2011 09:10:31 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >I byłoby to więcej niż próg wejścia do sejmu?
    >Bo to że 3 osoby zagłosują to trochę mało.

    A tego to nie wiem, ale nie jestem zwolennikiem tezy "im większa
    liczba tym słuszniejsza racja" i nie mam zamiaru marnować głosu tylko
    dlatego, że jest próg :-)
    BTW: ostatnio nawet PSL to postuluje (co oczywiście nie oznacza, że
    namawiam do głosowania na nich).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2011-08-23 07:51:23
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-22 22:31, george pisze:

    > a nie lepiej powiedzec wszystkim z góy że żadnej "emerytury" i ze mogą
    > liczyc jedynie na głodową rentę od państwa za minimalna stawkę
    > ubezpieczenia i nic wiecej ?
    >
    > george

    To właśnie proponował Gwiazdowski, jak był prez. RN ZUS.
    I tak ma być, aby zatkać gęby socjalistom (no-bo nikt nie będzie umierał
    z głodu) i równocześnie dać "żyć" ludziom pobierając jedynie minimalne
    składki z przeznaczeniem na minimalne emerytury. A jak ktoś chce zadbać
    o siebie, to da sobie radę. Choćby - dzieci napłodzi i *STOSOWNIE* wychowa.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 27. Data: 2011-08-23 07:51:34
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-22 23:37, m4rkiz pisze:

    > i ktos by na taka partie zaglosowal? 'lud' chce obietnic dobrobytu a nie
    > prawdy

    No bo jak 80% władzy ma durny motłoch, który w myśl zasady Pareto
    stanowi 20% potencjału intelektualnego społeczeństwa, to jest jak jest.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 28. Data: 2011-08-23 07:51:36
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-23 09:10, Kamil Jońca pisze:

    > I byłoby to więcej niż próg wejścia do sejmu?
    > Bo to że 3 osoby zagłosują to trochę mało.
    >
    > KJ

    Zobacz ile w sondażach *internetowych* (czyli wśród ludzi w 90%
    myślących) ma JKM.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 29. Data: 2011-08-23 07:52:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > On Tue, 23 Aug 2011 09:10:31 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil
    > Jońca) wrote:

    [...]

    > A tego to nie wiem, ale nie jestem zwolennikiem tezy "im większa
    > liczba tym słuszniejsza racja"

    Oczywiście.

    > i nie mam zamiaru marnować głosu tylko
    > dlatego, że jest próg :-)

    Co rozumiesz pod pojęciem "marnować"?

    > BTW: ostatnio nawet PSL to postuluje (co oczywiście nie oznacza, że
    > namawiam do głosowania na nich).

    Tzn co postuluje?
    KJ

  • 30. Data: 2011-08-23 08:04:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-23 09:51, bzdreg pisze:

    > Zobacz ile w sondażach *internetowych* (czyli wśród ludzi w 90%
    > myślących) ma JKM.

    Obawiam się, że próbka w internetowych sondażach jest niereprezentatywna
    nie tylko względem myślenia/niemyślenia, ale np. posiadania dzieci,
    bycia niepełnosprawnymi, tudzież cierpienia na nieuleczalną chorobę.
    A takie rzeczy mocno zmieniają optykę.

    No i poza tym czasami w przypadku sondaży internetowych mam wątpliwości
    co do ich rzetelności.
    KJ