  • 1. Data: 2008-05-21 12:15:20
    Temat: Kolejny ZONK z Getinbankiem -- cd...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kolejny ZONK z Getinbankiem -- cd...

    Przyniosłem wczoraj do tego banku oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy o kartę kredytową i...

    Bankierka (oczywiście?) zaproponowała mi zastrzeżenie karty. :)

    Zapytała o to, czy karta została spłacona, choć wiedziała o tym,
    że karta nie była aktywowana. :) I co zauważyła? Że do przyjęcia
    mego pisma potrzebuje mojego dowodu osobistego. :) (ciekawe, czy
    legitymują tam listonoszy lub innych posłańców czy kurierów
    przynoszących im pisma) Oczywiście dowodu im nie pokazałem -- bo
    i po co komu mój dowód w tej sytuacji? :) To raczej ja powinienem
    zobaczyć dowód tego, że pismo odebrała pracowniczka tego banku,
    a nie na przykład klientka (tego lub innego) banku (lub klientka
    pobliskiego fryzjera). ;) Pracowniczka nie pokazała mi swego
    identyfikatora i nie była mi znana jako pracowniczka tegoż banku. :)

    Pomimo półgodzinnego zapewniania mnie o tym, że odstąpienie od umowy
    nie kosztuje (zapewniano mnie tam o tym w ubiegłym tygodniu) okazało
    się wczoraj, że odstąpienie niekoniecznie nic nie kosztuje, bo karta
    może ;) generować koszty, choć nie jest aktywowana... :)

    W końcu wymogłem na pracowniczce przyjęcie oświadczenia i wydania
    mi dowodu tegoż przyjęcia, ale musiałem długo powalczyć o stempel
    banku i o datę wpłynięcia/przyjęcia mego oświadczenia. :)

    -=-

    Coś tu jeszcze dodać? :)

    -=-

    Na wszelki wypadek zauważę, że jeśli złapię złodzieja na gorącym uczynku
    i odstawię takiego na policję -- nie będzie to dowodzeniem czegokolwiek,
    lecz próbą obrony przed tymże złodziejem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2008-05-21 14:03:02
    Temat: Re: Kolejny ZONK z Getinbankiem -- cd...
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > Bankierka (oczywiście?) zaproponowała mi zastrzeżenie karty. :)
    > Zapytała o to, czy karta została spłacona, choć wiedziała o tym,

    Kartą kredytową, szczególnie wypukłą, można dokonać transakcji, więc co w
    tym pytaniu było niestosownego?

    > I co zauważyła? Że do przyjęcia
    > mego pisma potrzebuje mojego dowodu osobistego. :) (ciekawe, czy
    > legitymują tam listonoszy lub innych posłańców czy kurierów
    > przynoszących im pisma)

    Listonosz nie składa dyspozycji, a jedynie je przenosi, ale nawet wtedy ma
    obowiązek wylegitymowania się, gdy odbiorca poprosi.
    Tym bardziej, choć z innych powodów (zobacz regulamin), ty też jesteś
    zobowiązany wylegitymować się. Bez wylegitymowania się jesteś traktowany
    funkcjonalnie jak listonosz, więc jakakolwiek wątpliwość przy porównywaniu
    podpisu z wzorcem może być powodem odrzucenie oświadczenia i przy
    nieszczęśliwym zbiegu okoliczności możesz się o tym dowiedzieć po
    naliczeniu opłaty za odnowienie KK, o ile regulamin i umowa taką opłatę
    pozwalają narzucić.

    > Oczywiście dowodu im nie pokazałem --

    Możesz tego później żalować i to będzie w twoim mniemaniu kolejny zonk z
    GetinBankiem.

> [...]
    > się wczoraj, że odstąpienie niekoniecznie nic nie kosztuje, bo karta
    > może ;) generować koszty, choć nie jest aktywowana... :)

    A nie może? Umowa i regulamin stoją na przeszkodzie? Czytałeś?

> [...]
    > mi dowodu tegoż przyjęcia, ale musiałem długo powalczyć o stempel
    > banku i o datę wpłynięcia/przyjęcia mego oświadczenia. :)

    Kolejny ZONK, gdyż masz w ręku dowód na przyjęcie oświadczenia, ale
    postarałeś się o brak pewności czy samo oświadczenie wywoła zamierzony
    skutek.

  • 3. Data: 2008-05-21 21:59:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K.K." 48342b9e$...@n...home.net.pl

    Rozumiem, że rozmawiam z kartą kredytową. ;)

    > Kartą kredytową, szczególnie wypukłą, można dokonać transakcji, więc co w
    > tym pytaniu było niestosownego?

    W tym tysiącleciu ani razu nie wyprasowano mi karty (a płaciłem
    w takisposób sporo) bez telefonicznego sprawdzenia takiej karty. :)
    (wiem, że grupowicze niekoniecznie mają podobne doświadczenie)

    > Listonosz nie składa dyspozycji, a jedynie je przenosi, ale nawet wtedy ma
    > obowiązek wylegitymowania się, gdy odbiorca poprosi.

    Ciekawe, co wówczas, gdy wyślę to oświadczenie gołębiem pocztowym. ;)
    Czy gołąb będzie legitymowany? ;)

    > Tym bardziej, choć z innych powodów (zobacz regulamin), ty też jesteś
    > zobowiązany wylegitymować się.

    Tak ;) -- na przykład wówczas, gdy mnie o dokumenty poprosi
    policjant, który uzna, że prowadzę samochód po pijaku. ;)

    Nawet ORMO nie miało prawa legitymowania. :)
    Wiem, bo ORMOwcy mi o tym mówili. :) Tym bardziej
    pracowniczka Getinbanku lub innego parabanku. :)

> [...]
    > podpisu z wzorcem może być powodem odrzucenie oświadczenia i przy
    > nieszczęśliwym zbiegu okoliczności możesz

    Mogę spotkać się z bankierkami w sądzie, :) jako że nie bank
    stanowi prawo w Polsce i nie bank rozsądza czy wydaje wyroki. :)
    Ty o tym oczywiście wiesz, ale udajesz przygłupa, który o tym
    nie wie i stara się wytworzyć we mnie lęk przed bankiem. :)

    Problem ;) w tym, że ja raczej ;) te procedury znam. :)

> [...]
    > pozwalają narzucić.

    > Możesz tego później żalować i to będzie w twoim mniemaniu kolejny zonk z

    I szczery żal doprowadzi mnie do konfesjonału? ;)

    > A nie może? Umowa i regulamin stoją na przeszkodzie? Czytałeś?

    Wyobraź sobie, że umiem czytać. ;)
    I że generatory banku nie interesują mnie. :)

    > Kolejny ZONK, gdyż masz w ręku dowód na przyjęcie oświadczenia, ale
    > postarałeś się o brak pewności czy samo oświadczenie wywoła zamierzony skutek.

    Skąd taki [mylny] wniosek? :) Z przemęczenia? ;)

    -=-

    Widzę, że bankowi przyda się wizytacja, :) skoro ma takich mentorów jak Ty. :)

    Być może ;) za jakiś czas Getinbank będzie silniejszy ;) od państwa polskiego,
    ale na razie ;) nie jest -- i musi raczej ;) podporządkować się woli tegoż państwa.
    :)

    -=-

    Nie jest możliwe, abyś był tak głupi, za jakiego się podajesz (pisząc o prawach
    banku i o moich obowiązkach) dlatego rozmowy z Tobą nie poprowadzę. :) Mącisz
    (a raczej starasz się mącić) ludziom w głowach tak, jak mącą ,,bankierki'' (czy
    raczej oszustki) z Getinbanku. Na tej grupie groźny nie jesteś, ale w oddziale
    banku Twoje słowa mogą narobić/spowodować sporo złego. :) Nie podpisujesz się,
    więc nijak nie mogę z Tobą rozmawiać. :) (i tłumaczyć Ci, jakie są obowiązki banku)

    -=-

    Takie banki jak Getin (gdzie robi się klientom wodę z mózgu) należy eliminować. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-22 14:05:17
    Temat: Re: OT: Kolejny ZONK z Getinbankiem -- cd...
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    napisał w wiadomości news:g1260h$t98$1@flis.man.torun.pl...

    Tak bardzo, bardzo OT: w jednym poście użyłeś 15 szt. emotek ';)' i 20 szt.
    ':)'. Raaany...

    ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 5. Data: 2008-05-22 16:32:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dl" g13uiu$fe8$...@n...onet.pl

    > Tak bardzo, bardzo OT: w jednym poście użyłeś 15 szt. emotek ';)' i 20 szt.
    > ':)'. Raaany...

    Złośliwość nakazuje postawienie pytania: A regulamin zezwala na ile? ;)

    Ale napisałeś OT, więc złośliwość nie zostanie nakarmiona/zaspokojona. ;)
    Gdybyś równie sprawnie (zakładam, że policzyłeś poprawnie) liczył literki,
    niedouczony człowiek mógłby Cię nazwać autystykiem, czyli chorym psychicznie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-05-23 22:36:50
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    napisał w wiadomości news:g148s4$g2p$2@flis.man.torun.pl...

    > Złośliwość nakazuje postawienie pytania: A regulamin zezwala na ile? ;)

    A zauważyłeś, że sam, na końcu posta, postawiłem ';)'? Widzę, że chyba
    nie...

> [...]
    > Gdybyś równie sprawnie (zakładam, że policzyłeś poprawnie) liczył literki,
    > niedouczony człowiek mógłby Cię nazwać autystykiem, czyli chorym

    Nie, nie policzyłem. Ale wiesz - nadmiar emotek niektórym (niedouczonym?)
    może się kojarzyć z problemami emocjonalnymi nadużywającego ich... To taka
    internetowa odmiana "nerwowego śmiechu"...

    Jak jednak słusznie zauważyłeś, to OT, więc kończę...

    --
    | |

  • 7. Data: 2008-05-24 22:55:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dl" g17gu2$agh$...@n...onet.pl

    > Jak jednak słusznie zauważyłeś, to OT, więc kończę...

    Następnym razem w ogóle nie zaczynaj -- żaden lekarz nie leczy
    (i nie stawia diagnozy) bez bezpośredniego kontaktu z pacjentem.

    Przerabiałem to wielokrotnie -- każdy lekarz stosownie odmawiał
    leczenia zdalnego -- przez telefon na przykład lub na podstawie
    opowiadań o pacjencie. Lekarze chętnie opisywali swoim językiem
    swoje spostrzeżenia czy stawiane przez nich diagnozy i kierowali
    te diagnozy czy spostrzeżenia do innych lekarzy, ale nigdy żaden
    lekarz nie leczył na odległość.

    I taka jest twarda zasada -- lekarzowi nie wolno leczyć czy
    stawiać diagnoz na odległość.

    Ja zresztą też (choć nieświadomie) nie lubię rozmów przez telefon
    czy net -- wolę porozmawiać bezpośrednio, bo jedna chwila rozmowy
    więcej daje niż tysiąc godzin przegadanych.

    A teraz wracaj do Getinbanku i jego regulaminów i jego praw.
    Ja zaś wracam do Citi, WBK i mBanku/BRE, aby nie trwonić
    życia z debilami, złodziejami i paranoikami. Kontakt
    z Getinbanami jest mi potrzebny do tego, aby ,,banki''
    takie świadomie omijać.

    Czy prawo polskie, czy rosyjskie, czy niemieckie, czy europejskie,
    czy światowe -- zawsze przyzna mi rację w takim sporze z Getinbankami
    i ich regulaminami. W przeciwnym razie sędziowie ośmieszą się, zaś
    w odróżnieniu do Getinbankierów mają wiele do stracenia, więc dbają
    o to, aby nie robić z siebie idiotów, jak raz uczyniła jedna sędzia
    (wysoko i dostojnie latająca, aby nie rzucać nazwiskami) białostocka,
    wydając na mnie wyrok, który błyskawicznie został skorygowany. Nie
    wiem, czy i kariera owej sędzi została skorygowana, bo to nie moja sprawa.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-05-25 07:47:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
    > życia z debilami, złodziejami i paranoikami. Kontakt
    > z Getinbanami jest mi potrzebny do tego, aby ,,banki''

    Ja tez po przygodach z niektorymi bankami ciesze sie ze zostalem w BRE
    (mBank, Multi) oraz w Citi (KK), a takze tymczasowo w Millenium (tam co
    prawda sa ciezkie boje, ale dotychczas wszystko zalatwilem po mojemu).

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-05-25 17:12:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" g1b5lj$e9e$...@a...news.neostrada.pl

    > Ja tez po przygodach z niektorymi bankami ciesze sie ze zostalem w BRE
    > (mBank, Multi) oraz w Citi (KK), a takze tymczasowo w Millenium (tam co
    > prawda sa ciezkie boje, ale dotychczas wszystko zalatwilem po mojemu).

    A ja mam już tyle lat, że nie zależy mi na bojach. Z Millennium mi po
    prostu nie wyszło -- Dawid Grzyb (jako oficjalny przedstawiciel tegoż
    banku) powiedział mi, że w Millenium nie ma nikogo, kto potrafi pisać
    po polsku. I nie chodziło mu o posługiwanie się klarownym językiem
    literackim, ale o zwykłe posługiwanie się językiem polskim.

    Na razie jestem zadowolony ze współpracy z bankami. Mam dostatecznie
    dużo kont i prawie dostatecznie dużo kart kredytowych. Potrzebuję
    jeszcze jednej karty kredytowej na dziś i za jakiś czas (jeśli z Citi
    nie dojdę do porozumienia co do bezpłatnego następnego roku) kolejnej.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2008-05-25 21:35:41
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    napisał w wiadomości news:g1a6cr$fjr$1@inews.gazeta.pl...

    > Następnym razem w ogóle nie zaczynaj -- żaden lekarz nie leczy
    > (i nie stawia diagnozy) bez bezpośredniego kontaktu z pacjentem.

    Ke?

    > A teraz wracaj do Getinbanku i jego regulaminów i jego praw.
    > Ja zaś wracam do Citi, WBK i mBanku/BRE, aby nie trwonić
    > życia z debilami, złodziejami i paranoikami.

    Hmmm - a czy napisałem, że mam *cokolwiek* wspólnego z Getin? Wygląda na to,
    że jesteśmy (o zgrozo) klientami tych samych banków (citi, bzwbk, multi)...

    --
    | |