  • 1. Data: 2008-05-21 12:22:03
    Temat: Bankomaty Polbanbku nadal świętują rzymskokatolickie święta. ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Bankomaty Polbanbku nadal świętują rzymskokatolickie święta. ;)

    Ponieważ jutro jest święto w Kościele rzymskokatolickim,
    wczorajsza wpłata w bankomacie Polbanku została zaksięgowana dzisiaj. ;)
    (mam kwit z bankomatu z datą wczorajszą i na podglądzie internetowym
    zaksięgowanie z datą dzisiejszą)

    Rozumiem, że mankamenty systemu informatycznego Polbanku pozbawiają ten
    bank tak zwanej pewności siebie, ale czy ja wiem, czy podlizywanie się
    obcej ;) religii (bo chyba Grecy są prawosławni) jest dobrą taktyką?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2008-05-21 13:12:05
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Rozumiem, że mankamenty systemu informatycznego Polbanku pozbawiają ten
    > bank tak zwanej pewności siebie, ale czy ja wiem, czy podlizywanie się
    > obcej ;) religii (bo chyba Grecy są prawosławni) jest dobrą taktyką?... ;)

    Wskaż mi bank, który księguje jutro.
    Rozumiem też, że Ty jutro normalnie jak codzień udasz się do pracy?
    (no bo to przecież nie Twoje święto)

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-05-21 13:30:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cubus" g11736$nq0$...@i...gazeta.pl

    > Wskaż mi bank, który księguje jutro.
    > Rozumiem też, że Ty jutro normalnie jak codzień udasz się do pracy?
    > (no bo to przecież nie Twoje święto)

    Czytałeś post, na który odpowiedziałeś?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-21 13:36:19
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Cubus" g11736$nq0$...@i...gazeta.pl

    > Czytałeś post, na który odpowiedziałeś?

    Tak. Jest bez sensu.

    Piszesz:

    > "wczorajsza wpłata w bankomacie Polbanku została zaksięgowana
    dzisiaj. > ;)
    > (mam kwit z bankomatu z datą wczorajszą i na podglądzie internetowym
    > zaksięgowanie z datą dzisiejszą)"

    Co w tym dziwnego?
    Wczoraj wpłaciłeś, dziś księgują. Źle, że na drugi dzień??

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 5. Data: 2008-05-21 13:56:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cubus" g118gj$s96$...@i...gazeta.pl

    > Co w tym dziwnego?
    > Wczoraj wpłaciłeś, dziś księgują. Źle, że na drugi dzień??

    Dlaczego więc na ,,drugi'' dzień, a nie na ,,drugi'' tydzień
    lub nawet na ,,drugi'' miesiąc czy nawet na ,,drugi'' rok? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-05-21 15:34:03
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 21-05-2008 o 15:56:17 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Dlaczego więc na ,,drugi'' dzień, a nie na ,,drugi'' tydzień
    > lub nawet na ,,drugi'' miesiąc czy nawet na ,,drugi'' rok? :)

    A jaki ma to związek z rzymskokatolickimi świętami?
    pwz

  • 7. Data: 2008-05-21 16:54:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A jaki ma to związek z rzymskokatolickimi świętami?

    Malutki Eneuel został wbrew swej woli zabrany przez babcię na procesję,
    ale zamiast sypać kwiatki uciekł, wdrapał sie na murek.
    W rączce trzymał monetę, która mu wypadła, a on chcąc ją złapać
    spadł spadł z murku na krzaki głogu i podrapał sie okrutnie.
    Do dziś została mu blizna i głęboki psychiczny uraz do świąt,
    a monetę wtedy stracił i stąd święta kojarzą mu sie z bankami.
    Przypadłość nigdy nie leczona pogłębia się ...
    to tak w skrócie, jeśli chodzi o ten zwiazek ;-)))

  • 8. Data: 2008-05-21 17:22:07
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:g11461$72s$1@flis.man.torun.pl...
> [...]
    > bank tak zwanej pewności siebie, ale czy ja wiem, czy podlizywanie się
    > obcej ;) religii (bo chyba Grecy są prawosławni) jest dobrą taktyką?... ;)

    Ogólnie - bredzisz. Piłeś coś?
    Po pierwsze bankomaty służa do wypłacania, to drugie zwykle nazywa się
    wpłatomatami (o takie coś ci chodziło?)
    A po drugie co ma wczoraj i dziś do dnia świątecznego, które jest jutro? Być
    może wpłatę zaksięgowano dopiero dzisiaj bo mamy rok przestępny ;-) i święto
    dzień poźniej to tylko zbieg okoliczności...

    JS

  • 9. Data: 2008-05-21 19:30:07
    Od: "Leon" <a...@a...pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ;)

> [...]
    święto
    > dzień poźniej to tylko zbieg okoliczności...

    To był sarkazm Enuela w kierunku Polbanku.
    Operacje wykonywane za pośrednictwem bankomatów czy też "wpłatomatów" , bo w
    Polbanku to ta sama maszyna, rzeczywiście potrafią chyba "zbyt często" być
    księgować z opóźnieniem.Choć jak zapewnia "obsługa" oddziałów powinny być
    natychmiast dostępne oraz zaksięgowane na rachunku.

  • 10. Data: 2008-05-21 19:47:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 21 May 2008 21:30:07 +0200, Leon napisał(a):

    > To był sarkazm Enuela w kierunku Polbanku.

    Z tego, co czytam w cytatach, to było raczej zwykłe leszkociszewskie
    pieprzenie w bambus.

    AK