    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Dlaczego jeszcze nie lecą głowy?
    Date: Sat, 17 Apr 2010 02:20:24 +0400

    witrak() <w...@h...com> dared to write:

    > Czy musisz mieć kogoś na kogo nadajesz, żeby lepiej się czuć ? ;-)
    > Jak nie chcesz go czytać - killfile i spokój, zamiast wszystkich
    > zanudzać płaskimi (żeby nie powiedzieć: prymitywnymi) złośliwościami.
    > Poza tym: zważ kto reaguje pozytywnie na twoje czepianie się - może
    > to Ci da do myślenia. Np. ja już raczej wolę czytać Eneuela niż
    > Twoje do niego komentarze :-P

    Wiesz, to troszkę denerwuje - mówiąc bardzo dyplomatycznie - kiedy zaczyna się
    wczytywać w ciekawą dyskusję na interesujący temat - a tu jak ta mucha raz po raz
    wcina się post Eneuela - o czym? O jego osobistych problemach z życiem i pracodawcą
    sprzed lat.
    Rozumiem, że zwierza się Grupie jak najlepszym przyjaciołom - cz jednak nie mógłby
    tego robić w odzielnym wątku - takim np. z tagiem "[Eneuel]", albo choćby założyć
    fanklubu?

    > witrak()
    > PS. Ten komentarz akurat jest do Ciebie skierowany niespecyficznie -
    > po prostu Twój post wpadł mi pod klawiaturę :-)

    Odpowiedź też niespecyficznie.

    Dodam, że jakieś pół roku temu też broniłem Eneuela przed podobnymi uwagami. Teraz
    jednak tematyka jego postów mi się przejadła. A wrzucanie do kf rozwala wątkowanie w
    moim czytniku...

    k.