  • 21. Data: 2006-08-11 13:14:13
    Temat: Re: [OT] Bankonet
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 13:36:21 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > No wiadomo na kogo sie zaczaic - i wyrwac np. haslo jednorazowe, etc :)

    Mam nadzieje, ze Pan nie pisze tego powaznie :-)

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris

  • 22. Data: 2006-08-11 13:48:49
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Jacek napisał(a):

    > Dodam jeszcze, ze mimo iz sprzedanych licencji na nasze oprogramowanie
    > (oferte moze Pan obejrzec na http://www.sokaris.pl) mamy tysiace to pytania
    > o wersje na Linuksa pojawily sie slownie _kilkanascie_ razy.
    > Sam Pan widzi, ze w zwiazku z tym, nasze mniejsze (jak dotad)
    > zainteresowanie platforma Linuksowa jest uzasadnione.

    A może dlatego, że ludzie już się przyzwyczaili, że nie warto zajmować
    się oprogramowaniem, którego jedyną wersją jest ta na Windows? ;-)

    Marek

  • 23. Data: 2006-08-11 13:52:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    > Mam nadzieje, ze Pan nie pisze tego powaznie :-)

    A potrafisz tą nadzieję jakoś uzasadnić ?
    Bo na razie wykradanie haseł jest najlepszą metodą "włamania się" do
    ebanków

    KJ

  • 24. Data: 2006-08-11 13:53:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Mam nadzieje, ze Pan nie pisze tego powaznie :-)

    Mozliwosc taka istnieje ;) Dlatego dziwi mnie, ze na stronie nie ma Regonu i
    NIPu :)

  • 25. Data: 2006-08-11 14:10:09
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 15:53:22 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Mozliwosc taka istnieje ;) Dlatego dziwi mnie, ze na stronie nie ma Regonu i
    > NIPu :)

    Sugeruje Pan, ze po 10 latach istnienia na rynku rzucimy to co do tej pory
    wypracowalismy i zaczniemy napadac na ludzi, zeby przejac ich hasla
    jednorazowe? :-)
    Zalozmy, ze tak. Mamy juz dostep do konta Pana Kowalskiego i jego pieniadze
    przelewamy na nasze konto. I co? Jestesmy zadowoleni i bezkarni?
    Co do nipu i regonu to fakt, nie ma tych danych, nie znam powodu,
    przeslalem zapytanie do odpowiedzialnej za www osoby.

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris

  • 26. Data: 2006-08-11 14:21:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > Co do nipu i regonu to fakt, nie ma tych danych, nie znam powodu,
    > przeslalem zapytanie do odpowiedzialnej za www osoby.

    No ale bez tego NIPu i REGONu to jak mam sprawdzic, ze dzialacie 10 lat? Na
    slowo? Skad moge wiedziec, ze sie ktos pod was nie podszywa, nie wystawi
    takiego programu za darmo, etc.

  • 27. Data: 2006-08-11 14:27:21
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 15:52:27 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > A potrafisz tą nadzieję jakoś uzasadnić ?
    > Bo na razie wykradanie haseł jest najlepszą metodą "włamania się" do
    > ebanków

    Uzasadnilem w inny poscie.

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris

  • 28. Data: 2006-08-11 14:35:41
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 16:21:39 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > No ale bez tego NIPu i REGONu to jak mam sprawdzic, ze dzialacie 10 lat? Na
    > slowo? Skad moge wiedziec, ze sie ktos pod was nie podszywa, nie wystawi
    > takiego programu za darmo, etc.

    NIP: 576-105-16-34
    REGON: 150201854

    Siedziba:
    Sokaris
    ul. Błękitna 3
    46-300 Olesno

    Poza tym mozna sprawdzic wlasciciela domen:
    http://sokaris.com.pl, (pierwsza rejestracja '98)
    http://sokaris.pl,
    http://bankonet.pl,
    http://faktura-nt.pl,
    http://sokaris.eu
    (i paru innych).

    W wydaniu miesiecznika Forbes O6/2006 na str. 125 jest reklama Sokarisa.
    W ostatnim wydaniu Komputer Swiata byl opis Bankonetu w dziale nowosci.
    Itd.
    To chyba nieco urealnia sprawe.

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris

  • 29. Data: 2006-08-11 14:43:07
    Od: mm <m...@m...com>

    Za duże ryzyko że właściciel programu przechwyci hasła do rachunku i pewnego dnia
    opróżni wszystkie i wyjedzie w siną dal. Można stracić oszczędności całego życia.
    Zresztą dla większości osób wszystkie potrzebne rzeczy są dostępne poprzez program
    przeglądarki na stronie banku i niczego dodatkowego nie trzeba.

  • 30. Data: 2006-08-11 15:21:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    > Uzasadnilem w inny poscie.