    From: Stregor <m...@n...post.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Bankonet
    Date: Mon, 21 Aug 2006 10:29:16 +0200

    JotKa napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek" <j...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to klienta, za przeproszeniem, guzik obchodzi. Klienta nie
    > interesuje, że nie dogadaliście się z bankami a te nie udzielają Wam
    > informacji. Klient płaci to program ma działać a nie gdy bank wznowi
    > oprogramowanie do obsługi kont to się Wasz soft się sypie. Bankowość
    > elektroniczna jest na tyle dynamicznie rozwijająca się, że co rusz banki
    > wprowadzają nowe usługi, unowocześniają stare itd. Za każdym razem
    > będziecie się tłumaczyć "nie nasza wina, bank zmienił coś"? Bzdura jakaś
    > totalna...

    Kwestia wyboru Klienta - chce używać produktu w czasie gdy ten działa
    prawidłowo i mieć krótkie przestoje podczas stosunkowo rzadkich zmian w
    serwisach www banku - czy wystarcza mu strona www banku i comiesięczne
    papierowe wyciągi. Nikt nikogo przecież nie zmusza do kupna programu -
    niektórzy docenią wygodę, ułatwienie pracy i oszczędność czasu w 99%
    czasu pracy z programem. A jak bank coś zmieni - na dzień, dwa powrócą
    do "starej" współpracy z bankiem. Ci, którzy takie sytuacje uznają za
    niedopuszczalne, z programu korzystać po prostu nie będą.

    A my nie będziemy się tłumaczyć że "nie nasza wina, bank coś zmienił" -
    ten czas poświęcimy na sporządzanie uaktualnienia :)

    P.S. u mnie na osiedlu też raz na jakiś czas jest awaria zasilania i
    prądu nie ma przez kilka/naście godzin, a jakoś nie przychodzi mi do
    głowy oświetlać wieczorem mieszkania kagankiem bo to bezawaryjne i
    zawsze działa :)

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Mondzelewski