  • Data: 2006-08-21 08:41:42
    Temat: Re: [OT] Bankonet
    Od: Stregor <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2006-08-11 08:05, osobnik Jacek stwierdził, iż:
    >
    > Zdaje się Polska Kasa Oszczędności Bank Polski.

    A ściślej - "Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna". W
    skrócie PKO Bank Polski - sami używają tego skrótu na swoich stronach -
    na stronie https://www.pkointeligo.pl/ w stopce : "Copyright (C) PKO Bank
    Polski" :)

    > A BPH, to Bank BPH Spółka Akcyjna, a nie żaden przemysłowy ani handlowy.

    Zgadza się, dowiedziałem się w banku że obecnie skrótu "BPH" się już nie
    rozwija, choć poprzednio znaczył to co napisaliśmy powyżej. Poprawimy :)

    > I tu zdaje się też Polska Kasa Oszczędności (tak chyba mają w KRSie?).

    Powszechna, nie Polska. PKO Inteligo i Inteligo są prowadzone przez PKO BP

    > I to tyle ;)

    :)

    --
    Pozdrawiam,