  • 1. Data: 2002-07-13 10:46:14
    Temat: Gdzie moje pieniądze?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    wysłałem wczoraj (piątek) przelew z lukasa do mBanku. W Lukasie
    został zaksięgowany z datą piątkową, choć pójdzie dopiero w
    poniedziałek i w mBanku zaksięgują go w poniedziałek. Kwota była może
    niewielka, ale przy większej kwocie i większej ilości ludzi takich jak
    ja, takie dwa dni są dla lukasa chyba sposobem na dość spory
    zarobek...

    Co o tym myślicie?

    Zdenerwowałem sie, bo teraz nie mam pieniędzy na weekend. Z Lukasa
    zniknęły, a do mBanku nie dotarły!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-07-13 10:55:17
    Temat: Re: Gdzie moje pieniądze?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zdenerwowałem sie, bo teraz nie mam pieniędzy na weekend. Z Lukasa
    > zniknęły, a do mBanku nie dotarły!

    Ty stary wyjadacz i nie wiesz, ze nie wolno puszczac kasy na weekend? Jesli
    pusciles piersza sesja eliksiru to powinno dojsc, jesli nie.. Zobaczysz
    pieniadze w poniedzialek w mBanku :)Przez ten czas Lukas sobie nimi
    ppoobraca..

  • 3. Data: 2002-07-13 11:50:10
    Od: "minik" <m...@m...net>

    u mnie na koncie >=)

  • 4. Data: 2002-07-13 13:30:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 13 Jul 2002 12:55:17 +0200), "AMRA"
    <a...@a...com> był(a) napisał(a):

    >Ty stary wyjadacz i nie wiesz, ze nie wolno puszczac kasy na weekend?

    Miałem nadzieję, że dojdą :-)

    >Jesli
    >pusciles piersza sesja eliksiru to powinno dojsc, jesli nie..

    Miałem nadzieję, że się załapie na drugą... Ale widać nie :-(

    > Zobaczysz
    >pieniadze w poniedzialek w mBanku :)

    i to wg mLinii dopiero po drugiej sesji :-(

    >Przez ten czas Lukas sobie nimi ppoobraca..

    A niech im kością staną :-)

  • 5. Data: 2002-07-13 16:08:14
    Od: coralgor <c...@w...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote in

    [ciach]

    > Mia?em nadziej?, ?e si? za?apie na drugą... Ale wida? nie :-(

    > i to wg mLinii dopiero po drugiej sesji :-(

    > A niech im kością staną :-)

    W Lukasie musisz nadac przed 11 zeby przelew wyszedl tego samego dnia...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-07-13 16:58:19
    Temat: OT
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > W Lukasie musisz nadac przed 11 zeby przelew wyszedl tego samego dnia...

    Qrde, a jak ja probuje nawet przed 11, to mi zawsze wyskakuje, że
    najwcześniej mogę "puścić" przelew dnia następnego...

    Może to zależy od rodzaju konta ???
    Ja mam e-konto (zwykłe)

    > pozdrawiam

    J.

  • 7. Data: 2002-07-13 19:52:36
    Temat: Re: OT
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał:

    > Może to zależy od rodzaju konta ???

    Raczej nie...

    hosi

  • 8. Data: 2002-07-13 21:53:28
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:agp0u0$2ke$1@news.onet.pl:

> [...]
    > weekend? Jesli pusciles piersza sesja eliksiru to powinno dojsc,
    > jesli nie.. Zobaczysz pieniadze w poniedzialek w mBanku :)Przez

    A trzecią to czemu nie ma dojść na piątek wieczorem ?

    --
    empeg

    {AF729E06-A979-488C-8289-23BD919ADB78}

  • 9. Data: 2002-07-13 22:16:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 Jul 2002 21:53:28 GMT, "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>
    wrote:

    >A trzecią to czemu nie ma dojść na piątek wieczorem ?

    Jesli nie zalapaly sie na trzecia sesje to nie ma szans, wogle banku
    zrodlowego nie opuszcza przez weekend. A deadline jest w Lukasie chyba
    w okolicy dwunastej.
    W poniedzialek kolo poludnia powinny byc w mBanku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-07-13 22:33:28
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Wojtek Frabinski wrote in

    > Jesli nie zalapaly sie na trzecia sesje to nie ma szans, wogle
    > banku zrodlowego nie opuszcza przez weekend. A deadline jest w
    > Lukasie chyba w okolicy dwunastej.
    > W poniedzialek kolo poludnia powinny byc w mBanku.

    A ja mówie właśnie o łapaniu się na trzecią sesję, i byłem zdziwiony
    wzmianką że muszą się na pierwszą załapać.

    --
    empeg

    {EF980319-EF75-48FE-8F64-BC7CD28975F3}