  • 71. Data: 2004-02-26 14:30:54
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:c1inj0$d9h$1@korweta.task.gda.pl...

    > A tak BTW - sprytny prawnik pewno by udowodnil,
    > ze to Ty naruszyles tajemnice korespondencji.
    > :))))

    Sprytny prawnik na nic się zda jak trafi na mądrego sędziego.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 72. Data: 2004-02-26 14:52:18
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:3mgeh9o13bkr.vl80wv3s262x$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): vpw z adresu <v...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nic sie nie moze pomylic w systemie komputerowym (a taki z pewnoscia
    > ma bank), chyba, ze system dziala blednie. Jesli dziala blednie to
    > moje dane mogly powedrowac sobie w dowolnie wskazane miejsce. To nie
    > jest kwestia, ze ktos sie pomylil, tylko ze system banku jest bledny
    > i niebezpieczny dla osob majacych tam konta.

    LOL , zapachniało Matrixem... Jeszcze na szczęście (niestety?) nie jest
    tak, że listy kopertuje System. Najwyżej pakowarka, a najprawdopodobniej
    student na praktyce. :-D

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 73. Data: 2004-02-26 17:21:06
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> schrieb im Newsbeitrag
    > Przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi w tym wątku, tym razem
    > _ze_zrozumieniem_. Nie tylko tę pierwszą.

    wiem wiem... doczytalem... ;-P tez sie rozpedzilem... ;-)
    pzdrv
    mr_fix

  • 74. Data: 2004-02-26 17:35:27
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hsf0$od$1@news.onet.pl...

    > Poza tym właśnie uzyskałem najnowsze informacje. Na szczęście pomyłka była
    > jednostkowa - znaczy ja mam dokumenty tej osoby, ta osoba ma moje
    dokumenty.
    > Osoba ta przesyła dokumenty kurierem do banku, ja też wyślę [oczywiście na
    > koszt banku]. Oprócz tego sprawa nie zostanie 'zatuszowana' tak po prostu,
    > gdyż otrzymamy wyjaśnienia w formie pisemnej.

    Update.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl