  • 11. Data: 2004-02-25 08:52:36
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:c1h5ec$bbo$1@inews.gazeta.pl...

    > No i co wielkiego się stało, że te dokumenty przyszły do Ciebie.
    > Ktoś się pomylił.

    Tak. Gdyby tylko inne dokumenty dotarły do mnie - nie ma problemu, odsyłam,
    niszczę. Generalnie nie mam złych zamiarów. Jednakże - co bardzo istotne -
    ciekawe gdzie w Polsce są teraz dokumenty mojej mamy z DOKŁADNYMI jej
    danymi. Nie mogę zakładać, że osoba, która je otrzymała także nie będzie
    miała chęci wykorzystania tych danych. Ale tego problemu pewnie nie
    zauważasz.

    Jednakże sprawa jest już przez bank rozwiązywana [bank też jakoś rozumie w
    czym leży problem].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 12. Data: 2004-02-25 09:03:41
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1hnoi$qsv$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Wojciech Nawara z adresu <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>
    napisał(a):

    > Jednakże sprawa jest już przez bank rozwiązywana [bank też jakoś
    > rozumie w czym leży problem].

    To właśnie jest regułą w takich sytuacjach. I na pewno ktoś w banku
    poniesie konsekwencje, do szukania sobie innej roboty włącznie.
    Niekoniecznie musi być zaraz opisywany w gazecie czy ścigany przez
    prokuratora.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 13. Data: 2004-02-25 09:05:30
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Prokurator zdecydowanie będzie zainteresowany, bo ściga takie przestępstwa
    > urzędu. A na Tobie Wojtku ciąży społeczny obowiązek poinformowania o
    > podejrzeniu popełnienia przestępstwa :)

    Cóż, jakoś mnie nie ciągnie. :-)
    Prędzej pozwałbym ich, ale gdyby złamanie tajemnicy dotyczyło mnie
    osobiście, a jakoś nie uśmiecha mi się ciąganie mojej mamy po prokuraturach
    / sądach / adwokatach. Dlatego mam nadzieję sprawę załatwić w sposób
    łagodniejszy.

    Zobaczymy co powie osoba, której dokumenty mam, bankowi powiedziałem, że
    ewentualnie mogę odesłać jeśli zgodzi się ta osoba. A teraz trzymam jako
    dowód. W każdym razie są lokalizowane dokumenty mojej mamy. Mam nadzieję, że
    je _z_lokalizują.

  • 14. Data: 2004-02-25 09:12:44
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ho3g$kt0$1@taurus.webcorp.pl...

> [...]
    > poniesie konsekwencje, do szukania sobie innej roboty włącznie.
    > Niekoniecznie musi być zaraz opisywany w gazecie czy ścigany przez

    No trudno, czy gdybym skontaktował się z bankiem, czy opisał sprawę tutaj,
    problem i tak musiałby być wyjaśniany identycznie. A brak powiadomienia i
    jedynie zniszczenie dokumentów nie wchodzi w grę, gdyż po Polsce walają się
    jeszcze dokumenty mojej mamy. I to jest dla mnie najważniejsze.

    Opisywanie tego w gazetach niebardzo mnie podnieca, prokuratura - jak już
    pisałem - też nie za bardzo.

  • 15. Data: 2004-02-25 09:39:14
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    Witam!
    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hnoi$qsv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zauważasz.
    >
    > Jednakże sprawa jest już przez bank rozwiązywana [bank też jakoś rozumie w
    Z calym szcunkiem, ale... wydaje mi sie ze przecania Pan ich mozliwosci.
    Bardzo watpie, ze uda im sie zidentyfikowac gdzie poszly dokumenty Pańskiej
    matki. No chyba, ze maja bardzo czule kamery w pokoju w ktorym odbywa sie
    pakowanie przesylek :). Troszke poczekaja, poglaskaja Pana opowiastkami o
    swoich dzialaniach, i... jesli "szczesliwy znalazca" Panskich dokumetow sam
    nie zadzwoni do banku i nie powie im, ze posiada takie dokumenty, to
    zadzwonia do Pana i zbyja bajeczka, ze dokumenty Panskiej matki nie zostaly
    wyslane do nikogo , a sami wygeneruja je ponownie i wysla do Pana z
    zapewnieniem, ze dokumety te caly czas byly w banku i zostaly wyslane
    "wczoraj" do Pana. A Pan z wdziecznosci, ze sie znalazly odesle im blednie
    wyslane do Pana dokumety :)

    Zastanawiam sie czy pomyslka opisywana przez Pana byla pomysla w sylu 1:1,
    czy... podczas wysylki nastapilo przestawienie o 1 i wieeeeeele dokumetow
    poszlo tam gdzie nie trzeba.

  • 16. Data: 2004-02-25 09:43:29
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam sie czy pomyslka opisywana przez Pana byla pomysla w sylu 1:1,
    > czy... podczas wysylki nastapilo przestawienie o 1 i wieeeeeele dokumetow
    > poszlo tam gdzie nie trzeba.

    No właśnie też się nad tym zastanawiam. :-)
    Liczę, że znajdą się one u osoby, której mam dokumenty, a do której
    napisałem już wiadomość pocztą elektryczną ;) a jak nie odezwie się do
    wieczora to sam do niej zadzwonię.

    Jeśli się okaże, że ta osoba ma jeszcze inne dokumenty, to pomyłka może być
    zdecydowanie większa...

  • 17. Data: 2004-02-25 09:46:01
    Od: sebol <l...@s...pl>

    woy wrote:

    > Ja w ogóle na tej grupie od pewnego czasu widzę atmosferkę pod hasłem:
    > jak dokopać wrednemu bankowi pod byle pretekstem. Pokłosie kryzysu i
    > frustracje niewypłacalnych dłużników?

    ta, to taka nowa promocja polsatu - złap bank na przekręcie.

    --
    l...@s...pl

  • 18. Data: 2004-02-25 09:56:24
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hqnr$obo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wieczora to sam do niej zadzwonię.
    >
    > Jeśli się okaże, że ta osoba ma jeszcze inne dokumenty, to pomyłka może

    Dokladnie. Jezeli sie okaze, ze osoba ta nie posiada dokumentow Panskiej
    matki, to nalezy z cala powaga zawiadomic o tym odpowiednie organy (rowniez
    GIODO) (tym bardziej jezeli dokumenty, o ktorych Pan pisze zostaly przeslane
    do Pana listem zwyklym). W takim przypadku (list zwykly) nieuczciwe osoby
    mogo wypierac sie, ze otrzymaly cokolwiek z VW i zrobic z posiadanych
    dokumentow "uzytek". Bylo by bardzo niedobrze, gdyby pomogl Pan vw w
    "zatuszowaniu" tak powaznej pomylki.

    Pozdrawiam
    Zdzislaw

  • 19. Data: 2004-02-25 09:58:31
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > 1. Jest podejrzenie, że dane jego mamy trafiły do kogoś.
    > 2. Takie dane mogą wystarczyć po poważnie namieszać komuś na koncie np w
    > innym banku :(((

    Albo, jeżeli nie na koncie, to w zyciu...

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2004-02-25 09:59:44
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Niedawno namówiłem moją mamę, aby otwarła rachunek w VWBD. Wypełniliśmy

    Wojtek, ja Cie bardzo przepraszam, ja rozumiem zdenerwowanie...
    ale _otworzyla_....
    ...otwarla, to juz wspomniana wczesniej Halina, miesny o poranku :)

    MAd Hat
    ter