  • 1. Data: 2009-11-04 09:15:07
    Temat: OFE vs ZUS
    Od: "george" <g...@v...pl>

    wie ktos ile dziś wynosi "średnie oprocentowanie bonów skarbowych" ?

    http://biznes.onet.pl/pieniadze-do-zus-nie-do-fundus
    zy,18543,3048254,1,prasa-detal

    george

    P.S. Chyba zrobię pani Fedak prezent i powiem żeby wszystko zabrała do ZUS'u
    :)

  • 2. Data: 2009-11-04 09:20:37
    Temat: Re: OFE vs ZUS
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zy,18543,3048254,1,prasa-detal

    > george
    >
    > P.S. Chyba zrobię pani Fedak prezent i powiem żeby wszystko zabrała do

    Ile OFE rocznie zabiera ze zgromadzonej kasy?

  • 3. Data: 2009-11-04 09:25:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <...@n...ma> wrote in message news:hcrh1b$f72$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    zy,18543,3048254,1,prasa-detal

    > Ile OFE rocznie zabiera ze zgromadzonej kasy?

    właśnie usiłuje to policzyć w excelu, i potrzebne by mi było to średnie
    oprocentowanie zeby to jakoś porównać.
    Skoro obie te "instytucje" sa wirtualne (nie moja to kasa według orzeczenia
    Sądu najwyższego) wiec i dostepności bedzie taka sama. Teraz pytanie gdzie
    bedzie wiecej tego wirtualnego szmalu...
    Biznes z Zus'em moze sie okazać nie taki "głupi", czekałem na warnku
    biznesowe tej "umowy" z Fedakową.

    george

  • 4. Data: 2009-11-04 09:40:15
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    to jest aktualne i całkowite?

    http://www.ubezpieczenie.com.pl/oplaty_pobierane_prz
    ez_otwarte_fundusze_emerytalne/92,1024.html

  • 5. Data: 2009-11-04 09:49:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <...@n...ma> wrote in message news:hcri65$iq1$1@news.onet.pl...
    > to jest aktualne i całkowite?
    >
    > http://www.ubezpieczenie.com.pl/oplaty_pobierane_prz
    ez_otwarte_fundusze_emerytalne/92,1024.html

    nie, te dane znam dokładnie, bazuje na historii operacji na moim koncie w
    OFE
    (mam pełna historie z datami wpłat itp).

    chodzi o wyznaczenie potencjalnej stopy zwrotu gdyby te wpłaty w całości
    szły do ZUS'u i były "indeksowane" średnim oprocentowanie bonów skarbowych.
    Problem w tym że nie wiem jak liczone jest owo
    "średnie oprocentowanie bonów skarbowych". WIBOR'u raczej do tego nie wezmę.
    Mam litość nad moim OFE. Narazie wychodzi i tak okropnie:

    pobrali 4,805% od kwoty wpłata
    zarobili 19,2% od kwoty wpłat przez 9 lat, (gówno jakich mało)
    george

  • 6. Data: 2009-11-04 10:26:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > pobrali 4,805% od kwoty wpłata
    > zarobili 19,2% od kwoty wpłat przez 9 lat, (gówno jakich mało)

    jesli przez cały ten okres "wskaznik indeksacji / średnie oprocentowanie
    bonów" wynosiłby 4,5% i kapitalizacji miesięcznej to efekty bedą dokładnie
    identyczne ( w moim przypadku ).

    george

  • 7. Data: 2009-11-04 10:27:45
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "george"

    > pobrali 4,805% od kwoty wpłata
    > zarobili 19,2% od kwoty wpłat przez 9 lat, (gówno jakich mało)
    > george

    W 19,2% jest zawarte te 4,805%, czy zarobili 19,2+4,805?

    Od całkowitej kwoty wpłaty przez 9% pobrali 4,805% a reszta została dla
    Ciebie (hłe hłe)?

  • 8. Data: 2009-11-04 10:28:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <...@n...ma> wrote in message news:hcrkv6$roa$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george"

    > W 19,2% jest zawarte te 4,805%, czy zarobili 19,2+4,805?
    >
    > Od całkowitej kwoty wpłaty przez 9% pobrali 4,805% a reszta została dla
    > Ciebie (hłe hłe)?

    wpłaciłem 100, pobrali dla siebie 4,8 pln, na koncie mam 119,2 pln.
    george

  • 9. Data: 2009-11-04 10:29:13
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "george"

    > W 19,2% jest zawarte te 4,805%, czy zarobili 19,2+4,805?
    >
    > Od całkowitej kwoty wpłaty *przez 9% pobrali 4,805% a reszta została dla
    > Ciebie (hłe hłe)?

    *przez 9 lat

  • 10. Data: 2009-11-04 10:33:58
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > wpłaciłem 100, pobrali dla siebie 4,8 pln, na koncie mam 119,2 pln.
    > george

    Dobrze liczę, ze jakbys wpłacił na byle jakie 3% w banku, to byś miał około
    130?