  • 21. Data: 2009-11-04 14:17:54
    Temat: Re: OFE vs ZUS
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    > george
    >
    > P.S. Chyba zrobię pani Fedak prezent i powiem żeby wszystko zabrała do ZUS'u
    > :)

    drogi młody człowieku, to jest tak
    OFE - dostaniesz grosze
    ZUS - nie dostaniesz nic
    (ZUS jest bankrutem)

    IWSP

  • 22. Data: 2009-11-04 14:25:57
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > jesli przez cały ten okres "wskaznik indeksacji / średnie oprocentowanie
    > bonów" wynosiłby 4,5% i kapitalizacji miesięcznej to efekty bedą dokładnie
    > identyczne ( w moim przypadku ).
    >
    > george

    kwestia metodologii,
    problem jest następujący: czy liczyć dane w dołku(blisko) koniunktury
    giełdowej, szczycie, pośrodku, czy wziąść jakąś medianę

    IWSP

  • 23. Data: 2009-11-04 14:34:20
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    zamiast ZUS/OFE wolałbym dostać te pieniądze do ręki, sam bym zainwestował...
    IWSP

  • 24. Data: 2009-11-04 14:37:10
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    > george
    >
    > P.S. Chyba zrobię pani Fedak prezent i powiem żeby wszystko zabrała do ZUS'u
    > :)

    rozumiem że chcesz finansować ZUS - bankruta + ułatwić życie POtłuczonym
    (grozi im wejście w 60% deficytu)

    pozdr
    IWSP

  • 25. Data: 2009-11-04 14:46:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    dejf wrote:

    > Jesli kapitalizacja jest raz w roku. Tez mi tak wyszlo.
    > Tylko ze rachunki oszczednosciowe maja kapitalizacje miesieczna (jesli
    > nie dzienna niektore). Dla miesiecznej kapitalizacji wychodzi 131 :)

    Podatek 19% uwzględniłeś?

  • 26. Data: 2009-11-04 14:57:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > drogi młody człowieku, to jest tak
    > OFE - dostaniesz grosze
    > ZUS - nie dostaniesz nic
    > (ZUS jest bankrutem)

    ja na to patrze inaczej.

    OFE - bankrut tyle że później (państwo predzej czy później je
    znacjonalizuje) - chyba tu wydajesz sie bardziej naiwny niż ja drogi stary
    człowieku :).
    ZUS bankrut juz teraz

    i teraz skoro to juz jest jasne, pytanie jest następujące, z którym
    bankrutem lepiej "wyjdę" nominalnie ?
    Tak z czysto matematycznego punktu widzenia. Powiesz "nie ma znaczenia". Ja
    powiem, poćwiczmy excela dla sportu.

    george

  • 27. Data: 2009-11-04 20:58:38
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Wik <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ZUS - nie dostaniesz nic
    > (ZUS jest bankrutem)

    Teraz mi się wszystko poukładało. Żeby wykończyć pisowsko-sldowską telewizję
    trzeba było doprowadzić do bankructwa ZUS. Emeryci nie będą płacić
    abonamentu, bo nie będą mieli emerytur. To był jednak genialny plan.

    kc

  • 28. Data: 2009-11-04 21:42:14
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > telewizję trzeba było doprowadzić do bankructwa ZUS. Emeryci nie będą
    > płacić abonamentu, bo nie będą mieli emerytur. To był jednak genialny

    Teraz do kompletu podaj kto na tym skorzysta i podaj jakie to będą korzyści.
    Aha. Jakie są skutki bankructwa ZUS? Jak to bankructwo przejawia się w
    praktyce? Bankructwo ZUS. Tak się zdenerwowałem, że ręce mi się trzęsą. Boje
    się też. Osiągnąłeś wszystko co trzeba. Lecimy dalej. Bajaj o tych
    korzyściach.

  • 29. Data: 2009-11-04 22:18:32
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

> [...]
    > trzeba było doprowadzić do bankructwa ZUS. Emeryci nie będą płacić
    > abonamentu, bo nie będą mieli emerytur. To był jednak genialny plan.

    Plan jest inny, juz zrealizowany - specjalista z CV zawierającym m.in:

    - doradcą Ministra Koordynatora ds. Służb Specjalnych
    - przewodniczący Rady Nadzorczej Bumaru.
    - konsultant ds. obrony narodowej w Klubie Parlamentarnym PiS

    A więc wg jedynie słusznej wykładni specjalista od mediów i TV.
    Ale znajdziesz na to curiosum jakieś pokretne wytłumaczenie, jestes w tym
    niezły.

  • 30. Data: 2009-11-04 22:33:07
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

> [...]
    > trzeba było doprowadzić do bankructwa ZUS. Emeryci nie będą płacić
    > abonamentu, bo nie będą mieli emerytur. To był jednak genialny plan.

    Poza tym gratulacje, bo udało Ci sie wrzucic polityczny shit (czyli
    kretynizm) do watku, gdzie go nie było.
    .