    From: Michal M JJ <w...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OFE przez mBank - zmiana OFE
    Date: Fri, 30 Jun 2006 11:39:51 +0200

    na wstepie dzieki za info!
    > - jesli od konca miesiaca, w którym wplynela pierwsza skladka uplynelo 2
    o! i tu jest juz pulapka bo ofe wybralem w kwietniu 2004 a pierwsza skladka
    dotarla na pocz. lipca!

    > lata i nie miales przerw we wsplywie skladek dluzszych niz 1 rok, nic nie
    > placisz za zmiane OFE
    tu mam jeszcze jeden bol - zaczalem prace w 2000r a ofe wybralem w 2004 ;-) i
    zus do dzis wisi mi (a dokladnie ofe) dwie skladki z listopada i grudnia 2000r!!
    od 2 lat chodze do zusu i wypelniam podanie z zapytaniem oni po okolo 1.5msca
    odpisuja mi ze sprawa jest w toku a po dwoch mscach ze mam racje i ze mi oddadza
    i nie oddali do dzis (a walcze o to od lipca 2005)
    kiedy tylko mam urlop ide do zusu i wypelniam wniosek...

    > - raczej tak, aczkolwiek sa sytuacje, w których ZUS sie myli i dosyla np.
    > zalegle skladki z okresu kiedy byles czlonkiem poprzedniego OFE wysyla do
    > tego wlasnie OFE ...
    jak wyzej... (co do pomylek)

    > - sam sobie odpowiedz, wez pod uwage stopy zwrotu i nie sugeruj sie bajerami
    > agenta - posuwaja sie nierzadko do klamstw (ale nie chce generalizowac !).
    w te brednie to im oczywioscie nie wierze - mam przed soba (teoretycznie) ponad
    30 lat pracy wiec do tego czasu wszystkie juz dawno zbankrutuja poprostu
    potrzebuje zmienic osoby uposazone na zone ;-) a w skarbcu nie jest to mozliwe
    przez telefon, maila lub mBanku tylko przez jakies listy polecone

    pozdro

    michaça