    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OFE - decydujące starcie
    Date: Wed, 17 Apr 2019 20:40:01 +0200

    s...@g...com writes:

    > Smieszne ale oderwane od rzeczywistosci.

    No właśnie nie, a przynajmniej nie tak bardzo.

    > 18h? rili? A gdzie kartkowki, odpytania, sprawdzenie zadan? cwiczenia?

    No to sobie weź 10 h prezentacji + 8 h warsztatów, na jedno wyjdzie.

    A sprawdzenia zadań robi sie PO lekcjach, jakbys nie wiedział.

    > Jakbym machnal prezentacje gdzie bym czytal slajdy przygotowane przez
    > firme zewnetrzna (czytanie podrecznika) to by mnie wykopali smiechem.
    Kiedy ostatnio byłeś w szkole?
    Masz może dziecko w wieku szkolnym?
    A może probowałeś coś uczyć?
    bo twierdzenie, że nauczyciel tylko "czyta podręcznik" sugeruje, że
    jednak nie masz pojęcia.
    (tak mi się kojarzy z młodymi gniewnymi, co to mówią, "przecież to tylko
    3 linijki kodu do zmiany", po czym jak sie ich pyta o szczegóły czy
    dokumentację, to zaczynają się plątać w zeznaniach)

    > Aktualnie prezentacje z tego co robie moge machnac bez przygotowania w jakies 5
    minut i moge gadac godzinami.
    Gratuluję, ale pozwolisz, ze nie uwierzę bez sprawdzenia.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Q: How many psychiatrists does it take to change a light bulb?