  • Data: 2019-04-17 20:15:01
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 12:54:33 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    .org...

    > nawet media doceniaja
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/majstersztyk-morawieckiego-zabiera-15-proc-
    mówiąc-że-oddaje-100-proc/ar-BBW11Cv

    > "Majstersztyk Morawieckiego: Zabiera 15 proc. mówiąc, że oddaje 100
    > proc. "
    >
    > J.

    No i znowu info ze nie mozna jednak ruszyc.
    Wiec jak jest?
    Mozna wyplacic i se plajzme na sciane za to kupic czy nie?

    Jakby sie dalo to ja po czesci rozumiem te 15%.
    I w sumie pierwsze co bym zrobil to wyplacil i spozytkowal lepiej.