  • Data: 2014-04-11 14:20:10
    Temat: Re: OFE czy ZUS:P
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-11 12:24, Pete pisze:
    > 10 lat temu też patrzyłem optymistycznie na ten system, ale teraz mam
    > ich głęboko w d...

    Teraz powinieneś mieć głęboko w d... tych co to wszystko spaprali
    (doczytaj jak).
    I tak wszystko z powrotem wraca do ZUS. A jak wiadomo w perspektywie
    jest to największy bankrut jaki może być. Już KRUS jest lepszy bo
    przynajmniej mało bierze i mało obiecuje.
    Dlatego pozostanie w OFE ma dziś aspekt czysto ideowy a nie materialny
    bo to wsio ryba.