    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OF lokata optymalna a bledne odsteki?
    Date: Mon, 4 Jan 2010 22:12:43 +0100

    "kuba" news:hhtcgv$97l$1@news.onet.pl

    > Czyli lepiej ja zerwac i zalozyc nowa?

    To już zależy od Ciebie.

    > Za tydzien konczy sie lokata na 6,5% czyli przedluzy sie tez na 6,5 %?
    > Jesli tak to niech im bedzie ;)

    Nie. A to z tego powodu, że:
    1. optymalnej na 6.5% (netto?) nie ma już w ofercie
    2. obecna optymalna na 5.65% netto jest o ofercie do jutra, co będzie po
    jutrze nie wiadomo. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że odnowią
    ci posiadany depozyt na taki jaki będzie w ofercie lokat antybelkowych, na
    dzień zakończenia lokaty.

    PS.
    Dobra rada na przyszłość. Kiedy będziesz zakładał lokatę w OF nie zaznaczaj,
    że ma się ona automatycznie odnowić. Od jakiegoś czasu OF wprowadził do
    podglądu lokat funkcję samodzielnego przedłużania lokat. Na niecałe dwa
    tygodnie przed zakończeniem danej lokaty pokazuje ci się w systemie przycisk
    "Przedłuż". Po jego kliknięciu wybierasz sobie rodzaj i okres lokaty, na
    którym mają pracować twoje pieniądze, kiedy skończy ci się lokata, którą
    przedłużasz.

    Pozdrawiam.