  • 1. Data: 2011-03-10 20:20:36
    Temat: OF - co obecnie proponują konsultanci
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    za kilka dni kończą mi się lokaty w OF, na 100% będą do mnie dzwonić, bo
    lokaty były nieodnawialne, dają coś więcej niż standardowa oferta?

    ktoś miał ostatnio podobną sytuację?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-03-10 20:57:21
    Temat: Re: OF - co obecnie proponują konsultanci
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    RobertS wrote:
    > za kilka dni kończą mi się lokaty w OF, na 100% będą do mnie
    > dzwonić, bo lokaty były nieodnawialne, dają coś więcej niż
    > standardowa oferta?
    >
    > ktoś miał ostatnio podobną sytuację?

    O ile mi wiadomo dzwonili ostatnio ale z Eurobanku, informując
    (?!?), że jest jakaś nowa lokata na wyjątkowo korzystnych
    warunkach (więcej nic nie wiem, bo ja swojego marketoida
    skierowałem od razu na drzewo i tylko żona nie wykazała się
    dostatecznym refleksem).

    A z Fajansa dzwonili, ale tylko przepraszać, że w historii karty
    KIS miałem podwójne obciążenia i jakieś dziwne inne wpisy...

    Idę o zakład, że nie będą namawiać do przedłużania lokat -
    przynajmniej trzymiesięcznych.

    Pozdr.

    witrak()

  • 3. Data: 2011-03-10 23:57:13
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > za kilka dni kończą mi się lokaty w OF, na 100% będą do mnie dzwonić, bo
    > lokaty były nieodnawialne, dają coś więcej niż standardowa oferta?

    Pewnie będą dzwonić, ale właśnie wciskając standardową ofertę, albo jakieś
    struktury.
    Obawiam się, że dobre czasy w OF się chwilowo skończyły. Na rynku padaka, to
    nie ma po co się tak o depozyty starać. IMHO teraz najlepszą strategią jest
    reagować na akcje promocyjne na przemian w OF i Meritum, a w międzyczasie
    trzymając kasę o Polbanku. Pozostaje, tylko mieć nadzieję że będzie to coś
    bardziej sensownego niż ostatni Tulipan. Następne preteksty do promocji -
    Lokata Wielkanocna, potem Pierwszomajowa. No chyba że rynek się ruszy to
    pójdą po bandzie i Prima Aprilisowa może będzie :^)

  • 4. Data: 2011-03-11 16:35:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-11 00:57, Tomasz Opalski pisze:

> [...]
    > Lokata Wielkanocna, potem Pierwszomajowa. No chyba że rynek się ruszy to
    > pójdą po bandzie i Prima Aprilisowa może będzie :^)

    odebrałem tel. z OF i...
    1. zmienił mi się doradca,
    2. kolo nie zaoferował nic ponad to co na stronie www, korzystając z
    okazji założyłem sobie 2 kolejne konta oszczędnościowe (4,5% kap. dzienna)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-03-11 17:37:09
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.03.2011 17:35, RobertS wrote:

    > odebrałem tel. z OF i...
    > 1. zmienił mi się doradca,
    > 2. kolo nie zaoferował nic ponad to co na stronie www, korzystając z
    > okazji założyłem sobie 2 kolejne konta oszczędnościowe (4,5% kap. dzienna)
    To znaczy, że można mieć teraz 5?

  • 6. Data: 2011-03-11 17:44:15
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Mar, 18:37, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > To znaczy, e mo na mie teraz 5?

    Nie, i od poniedziałku będą na 4%.

  • 7. Data: 2011-03-11 19:08:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To znaczy, że można mieć teraz 5?

    KO można mieć 3, miałem wcześniej tylko jedno
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-03-11 19:23:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 09:44:15 -0800 (PST), Tomek z Wawy napisał(a):

    > Nie, i od poniedziałku będą na 4%.

    O właśnie... w GO też 14.03 kończy się "promocja", tylko tam KO jest
    oprocentowane na 2%. Jakieś wieści co dalej czy zwijać się do Polbanku?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-03-12 12:30:43
    Od: " Ya" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    IMHO teraz najlepszą strategią jest
    > reagować na akcje promocyjne na przemian w OF i Meritum, a w międzyczasie
    > trzymając kasę o Polbanku.

    Proszę o podpowiedź o jakie konto w Polbanku chodzi w którym
    można by międzyczasie "lokatowym" trzymać? Na razie mam
    troszkę kasy w promocyjnej lokacie codziennej w Mbanku, ale tam
    chyba wzrosła kwota minimalna przy zakładaniu do 5k zł, więc
    nie mam gdzie gromadzić mniejszych sum przed założeniem lokaty :(
    Podr. Ya

  • 10. Data: 2011-03-12 12:50:10
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 12:30:43 +0000 (UTC), Ya napisał(a):

    > Na razie mam
    > troszkę kasy w promocyjnej lokacie codziennej w Mbanku, ale tam
    > chyba wzrosła kwota minimalna przy zakładaniu do 5k zł

    Chyba wzrosła tylko dla wybranych, przesadzających z optymalizacjami :)
    Wczoraj otwierałem promocyjną na nieco ponad 1000 złotych.

    AK