  • 1. Data: 2011-03-10 21:02:37
    Temat: nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    http://prnews.pl/pko-bank-polski/premiera-ror-ow-w-o
    fercie-pko-banku-polskiego-59737.html

    poleciłem swoim staruszkom zlikwidowanie konta w ww. banku, bo płacą jak
    za zboże (za konto, dostęp do netu i przelewy internetowe), ale może
    bank będzie miał jakąś interesującą ofertę dla nich?

    tylko czy możliwa będzie (bezpłatna) zmiana rodzaju konta na jedno z
    tych nowych?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-03-10 21:06:32
    Temat: Odp: nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
    Od: "f" <f...@c...gh>

> [...]
    > będzie miał jakąś interesującą ofertę dla nich?
    >
    > tylko czy możliwa będzie (bezpłatna) zmiana rodzaju konta na jedno z tych

    NIE

    http://samcik.blox.pl/2011/03/PKO-BP-przewraca-do-go
    ry-nogami-oferte-ROR-ow-I.html

  • 3. Data: 2011-03-10 21:21:11
    Temat: Re: nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > NIE
    >
    > http://samcik.blox.pl/2011/03/PKO-BP-przewraca-do-go
    ry-nogami-oferte-ROR-ow-I.html

    czuję się jak bym dostał strzał w potylicę, miałem naprawdę WIELKĄ
    nadzieję, ze ten bank wreszcie zaoferuje coś fajnego, na rynkowych
    warunkach...a tutaj znowu ZONK ;-/

    ps
    Sz. Majewski też tani nie jest, no nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-03-10 21:25:25
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    RobertS wrote:

    > http://prnews.pl/pko-bank-polski/premiera-ror-ow-w-o
    fercie-pko-banku-
    polskiego-59737.html

    "posiadacze PKO Konto za Zero mogą liczyć na brak opłat za prowadzenie
    rachunku, jeśli zapewnią systematyczne miesięczne wpływy na konto
    w wysokości co najmniej 2 tys. zł."

    powinni to nazwac kontem za dwa i trzy zera :>

  • 5. Data: 2011-03-10 21:34:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-10 22:25, Paweł pisze:

> [...]
    > w wysokości co najmniej 2 tys. zł."
    >
    > powinni to nazwac kontem za dwa i trzy zera :>

    tak, ale aby zmienić istniejące konto na ww. trzeba zapłacić 50 zł! i
    wtedy można zachować ten sam numer rachunku...

    nie dotyczy to nowych klientów więc może spróbuję...tylko czy w swojej
    ofercie PKO ma jeszcze jakieś inne interesujące usługi? myślę np. o
    depozytach z interesującym oprocentowaniu ;-)

    mam konto w EB do odstrzału więc może się skuszę na ww.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-03-11 07:06:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Mar, 22:34, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > depozytach z interesującym oprocentowaniu ;-)
    >
    > mam konto w EB do odstrzału więc może się skuszę na ww.

    A czym Cie EB skrzywdził ?

  • 7. Data: 2011-03-11 10:37:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-11 08:06, krzysztofsf pisze:

    > A czym Cie EB skrzywdził ?

    zrobił się bardzo średni, oprócz konta oszczędnościowego (4,05%) nic
    ciekawego nie oferuje

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-03-11 11:43:09
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    No i PZ nie oferuje, ani legitymowania się paszportem.
    Co do stopy odsetek znacznie lepszy jest SKOK.

    -----

  • 9. Data: 2011-03-11 14:33:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-11 12:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > No i PZ nie oferuje, ani legitymowania się paszportem.
    > Co do stopy odsetek znacznie lepszy jest SKOK.

    w ktorym musisz uiścić opłatę za przystąpienie do grona członków,
    bez tego żadnego konta, lokaty ani kredytu nie załatwisz ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-03-11 22:15:28
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Ciekawe, czy wtedy zachowasz też historię rachunku.
    Bo za likwidację historii rachunku "bo nowy system wprowadziliśmy" w PKO to
    się nóż w kieszeni otwierał.

    -----

    > aby zmienic istniejace konto na ww. trzeba zaplacic 50 zl! i wtedy mozna
    zachowac ten sam numer rachunku.