    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OC
    Date: Tue, 1 Feb 2022 12:40:42 +0100

    W dniu 1 lut 2022 o 12:13, Robert_DF pisze:

    > mogłem pomóc, ale skoro miałeś problem z podaniem podstawowych danych do
    > przygotowania oferty to nic na siłę

    Te podstawowe to nr rejestracyjny. :) Wielu ubezpieczycielom
    tyle wystarczy do podania ceny. Resztę informacji (kolor
    tapicerki, długość krawata, szerokość horyzontu myślowego,
    erotyczna orientacja dzieci sąsiada itd.) nie jest brana
    pod uwagę podczas liczenia składki lub jest zasysana z UFG.

    > i jak to byłeś przyciśnięty do ściany? info o kończącej się polisie jest
    > wysyłane na min. miesiąc przed końcem polisy

    I co z tego? Myślisz, że nie wiem, kiedy kończy się polisa OC
    mego samochodu? Albo kiedy mijają dwa ;) lata od ostatniego
    badania technicznego?... Ewentualnie -- na na ile kilometrów
    zostało mi paliwa w zbiorniku?...

    > + taka ciekawostka, (prawie) dowolnemu klientowi agent może przyznać
    > zniżkę, czasem takie zostają po innym ubezpieczonym (który ją ma, ale
    > nie korzysta) więc warto rozmawiać z człowiekiem, bo system bankowy
    > (sprzedający polisy) takich opcji nie ma

    Jeśli masz takie możliwości -- zapewne znajdziesz wielu chętnych... ;)

    > przy polisie na 400 zł jakiś kosmicznych zniżek nie będzie, ale nawet 10
    > zł na ulicy nie leży

    Przy jakich 400? Do tej pory mam za 313 a kolejna jest za 357...
    Razem z OC jest Midi Assistance obejmujące także awarie -- Nowe
    Volvo zaczyna 14 rok swego życia z OC...

    --